Er vi ikke flinkJeez som dere skravler da damer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vi ikke flinkJeez som dere skravler da damer.
Ha ha spiste sammen med 7 andre, og alle kom seg heldigvis hele ut av restauranten ogsåHvor mange kolleger ble du kvitt i kveld da?![]()
Smalt fra rette ræva det!Jeez som dere skravler da damer.
Ha ha spiste sammen med 7 andre, og alle kom seg heldigvis hele ut av restauranten også
-Fra appen-
Nei i grunn ikke)Og du snakker??
Ja, blir så stusselig for ungene i barnehagen om halve personal gruppa er spist..Vel og bra at alle overlevde da.
anti sørge taktikk
Der ja, der satte du ord på det
Jeg takler det også ved å ikke dvele ved sorgen, bare gå videre.
Jeg tenker av og til at vi skulle hatt et barn på 6 mnd nå. Men bare et lite øyeblikk.
Også HAR vi jo to da.
Jeg har ramla av jeg nå, nådde 2000 å etter det så ble det liksom litt mindre skravlngSmalt fra rette ræva det!
-Fra appen-
Jippi, skal vi leke vogn-mafia sammen??
Ja, blir så stusselig for ungene i barnehagen om halve personal gruppa er spist..
-Fra appen-
Ha ha spiste sammen med 7 andre, og alle kom seg heldigvis hele ut av restauranten også
-Fra appen-
-Fra appen-
Om jeg kommer på juni så må vi få til å treffes ja!
Kjempeflinke!Er vi ikke flink![]()
Ja, blir så stusselig for ungene i barnehagen om halve personal gruppa er spist..
-Fra appen-
Om jeg kommer på juni så må vi få til å treffes ja!
Godt du ikke spise deJa, blir så stusselig for ungene i barnehagen om halve personal gruppa er spist..
-Fra appen-
Var det ikke det du sa dere skulle?
Stoler på deg vet du
Jeg har ramla av jeg nå, nådde 2000 å etter det så ble det liksom litt mindre skravlng