Felles skravle 2015

Hehe

Så lenge det er en ANNEN, så kan jeg gjerne vinne en til.

KAN vinne en til lik også, for den del, men kjekkere med ulik.

Ja, jeg kan gjerne vinne flere jeg. Man kan jo gjerne ha flere så fine vesker (helst ulike), men ellers så kan man jo både selge og gi bort i gave og. :)

Hva holder dere på med i kveld?

Her sitter jeg i sofaen og slapper av og har TV'n på i med mastechef i bakgrunnen

Noen andre som har sett den nye HM reklamen??
Tror ikke jeg kommer til å bevege meg inn i dameavdelingen der med det første, syns ikke det der var noe fint...

Noen andre som har sett den nye HM reklamen??
Tror ikke jeg kommer til å bevege meg inn i dameavdelingen der med det første, syns ikke det der var noe fint...
Har ikkje sett den.. men er generelt ikkje så begeistra for HM sine reklamer... får egentlig aldri lyst til å gå i butikken av dei.. då er det heller utstillingane i vindua som får meg til å gå inn :-)

Da er ungene i seng og har sovnet.

Og jeg skal se ønskebarn som jeg tok opp i går.

Mannen kommer vel straks hjem, og bikkja syter.

Du veit bilen er dreten når den ikkje blir rein i vaskehallen :oops:

Jeg har lyst til å kjøpe ukeabonnement og se de gamle episodene. :)

Åå, fantastisk serie <3
Alle episodene har sikkert vore bra, men eg har kun sett den i går, og den var jo veldig tårevåt for min del, så du kan berre glede deg :-)

Har ikkje sett den.. men er generelt ikkje så begeistra for HM sine reklamer... får egentlig aldri lyst til å gå i butikken av dei.. då er det heller utstillingane i vindua som får meg til å gå inn :)

HM har ved flere anledningen (og nå igjen) blitt beskyldt for etisk dårlig behandling av de som produserer klærne.
Det er god nok grunn til at jeg ikke handler der

Åå, fantastisk serie <3
Alle episodene har sikkert vore bra, men eg har kun sett den i går, og den var jo veldig tårevåt for min del, så du kan berre glede deg :)

Det er en fantastisk serie ja. Jeg elsker den

Det er bare vanskelig å skravle mens jeg ser på.

Jeg skulle jo hjelpe "anonym" i kveld (sorry, i mitt hodet er det det du heter) og vet ikke hvor mange du trenger?

Det har eg ikkje fått med meg... Men trur du ikkje veldig mange av dei store kjedene kunne hatt samme beskuldningane egentlig?
Sist påstod de at de hadde ryddet opp.
Men nå er det to kvinner fra en organisasjon som sjekker slikt funnet mer.
Har ikke lest hele saken enda da jeg ikke har hatt tid, men har vært skeptisk til dem en god stund.

Det er bare vanskelig å skravle mens jeg ser på.

Jeg skulle jo hjelpe "anonym" i kveld (sorry, i mitt hodet er det det du heter) og vet ikke hvor mange du trenger?

Trenger flest mulig, eller så mange jeg orker.
Kommer til å bli lite skravling i helgen og jeg ligger bare rett over dagsmålet

Back
Topp