tror vi skrev samtidigHehe, fort gjort
Får ikkje alltid med meg alt her eg.... er plutselig mange nye innlegg før eg har komt meg up-to-date![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror vi skrev samtidigHehe, fort gjort
Får ikkje alltid med meg alt her eg.... er plutselig mange nye innlegg før eg har komt meg up-to-date![]()
ja, kan jo hende man får ett innfall og rydder og vasker litt i husSå deilig det hørtes ut![]()
er ikke så langt unna halvveis nå. men tror likevel ikke jeg kommer helt i mål. ender sikkert med 1950Går inn sånn halvveis![]()
Det er på ein måte greitt det, når det berre er innfall, og du ikkje absolutt MÅja, kan jo hende man får ett innfall og rydder og vasker litt i hus![]()
kommet i mål for dagen?Det er bare for gøy for meg også, jeg har ikke noe reelt mpl om å komme over
Uff, den er kjiiiip... Du får sitte siste natta og fylle påer ikke så langt unna halvveis nå. men tror likevel ikke jeg kommer helt i mål. ender sikkert med 1950![]()
ja, er lite vits å ha press på seg, når det er noe jeg ikke liker å gjøre.Det er på ein måte greitt det, når det berre er innfall, og du ikkje absolutt MÅ![]()
men det er vel stopp kl 23.59Uff, den er kjiiiip... Du får sitte siste natta og fylle på![]()
Joda, tenkte egentlig natta før... men då har du jo forsåvidt ein heil dag igjen etterpå.. hehemen det er vel stopp kl 23.59![]()
Jamen det er vel stopp kl 23.59![]()
det var ikke snilt :/Nei
Og pc-en kastet meg av nett
Så fantastisk snill mannblir vel ikke flere oppdateringer i kveld før jeg går å legger meg... skal sjekke den når jeg kommer meg opp i morgen, mannen skal ta med frøkenen i bhg så jeg får sove litt lengresnille mannen
hehe... men må jo ha noen å skravle med daJoda, tenkte egentlig natta før... men då har du jo forsåvidt ein heil dag igjen etterpå.. hehenevermind
![]()
Go for it!7 til for mine 100
det er ikke mange7 til for mine 100
Det skal vi ordnehehe... men må jo ha noen å skravle med da![]()
Sant det... brukar ikkje å vere så innmari mykje aktivitet på natta her... merkelighehe... men må jo ha noen å skravle med da![]()