Felles skravle 2015

Haha.. Du kan ta en liten tellepause til oktober da vettu. Da skal vi være sammen på juni, og da trenger vi ikke telle for da kommer det naturlig. ;) :D

Hehe, noe sånn ja

Jeg kjenner at jeg orker ikke telle i kveld

Men jeg skal over de 259 da, det skal jeg se til
Jeg bare orker ikke telle

Også er 259 så lite rundt, minst 260!

Bare husk å si opp abonnementet, jeg tipper det er sånn hvor man selv må avslutte det.
Ja uff, det er eg superdårlig til. Men gjorde det no når eg bestilte tv2 sist. Då bestilte eg, betalte, og så sa eg det opp med ein gong. Varer jo så lenge det skal, og då slepp eg å tenke på det. Viss ikkje blir det veldig dyrt. Betalte for eit abonnement ein gong i månaden i eit år ein gong eg. For eg hadde tatt det på eit kort eg sjelden brukar, så det gikk automagisk :-)

ja det er det jo, men hvorfor ikke. har man tid og føler for en til, eller to :) gi en eller annen sjansen til ett bra liv :) de er gode de :)

Adopsjon handler om å finne foreldre til barna, det er sant. Men det er ikke som om om et par ikke søker, så er det et barn som ikke får foreldre, det er maaaaaange flere søkere i kø enn tilgjengelige barn. Ønsker man primært å HJELPE er fosterbarn for litt større barn noe det er skrikende mangel på...

Adopsjon gir helt klart barnet en familie. Men det hadde det fått uansett.

Men helt fantastisk å få oppleve.

Ja uff, det er eg superdårlig til. Men gjorde det no når eg bestilte tv2 sist. Då bestilte eg, betalte, og så sa eg det opp med ein gong. Varer jo så lenge det skal, og då slepp eg å tenke på det. Viss ikkje blir det veldig dyrt. Betalte for eit abonnement ein gong i månaden i eit år ein gong eg. For eg hadde tatt det på eit kort eg sjelden brukar, så det gikk automagisk :)

Slikt skjer, ja...

Jippi.
I dag klarte jeg å være i seng før kl 22 :)

Fant også hjertelyden til Spirelille for første gang med dopleren nå i kveld :)

Ja.

Og de fleste som adopterer har først vært gjennom hjemmeprøving og utredning og evt prøverørsforsøk... og så starter ventingen, på en prosess som tar en del år. Bare det å få den innenlandske godkjenninga tar fort i underkant av et år!

Ja, jeg får litt angst av å tenke på all motgangen de har vært gjennom. :(

Ja uff, det er eg superdårlig til. Men gjorde det no når eg bestilte tv2 sist. Då bestilte eg, betalte, og så sa eg det opp med ein gong. Varer jo så lenge det skal, og då slepp eg å tenke på det. Viss ikkje blir det veldig dyrt. Betalte for eit abonnement ein gong i månaden i eit år ein gong eg. For eg hadde tatt det på eit kort eg sjelden brukar, så det gikk automagisk :)

Lettere å huske når det bare er en uke hvert fall. ;) Eller om man gjør det med en gang.

Adopsjon handler om å finne foreldre til barna, det er sant. Men det er ikke som om om et par ikke søker, så er det et barn som ikke får foreldre, det er maaaaaange flere søkere i kø enn tilgjengelige barn. Ønsker man primært å HJELPE er fosterbarn for litt større barn noe det er skrikende mangel på...

Fosterbarn er noe jeg kanskje kan vurdere når jeg har store barn om mange år. Forhåpentligvis i sånn rekkefølge.

Nei, nå må jeg legge meg. God natt alle sammen! :)

det er det helt klart. har ikke søkt så mye om adopsjon, da det ikke har vært tema her i hus, så har ikke peiling på om det er mange eller ikke. men syns jo det er kjempe bra at de "finner" hverandre

det er det helt klart. har ikke søkt så mye om adopsjon, da det ikke har vært tema her i hus, så har ikke peiling på om det er mange eller ikke. men syns jo det er kjempe bra at de "finner" hverandre

Jeg har som tidligee nevnt fulgt miljøet fra sidelinjen.

Det er mange i kø. Mange, mange tusen.

Mannen antyder at jeg også skal legge meg

Og det er ikke så dumt det

Men jeg mangler bittelitt på de 259 da.

Sånn litt

Back
Topp