13 igjen i dag? det går vel raskt?Skravler du det bittelille til med meg?
13 etter dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13 igjen i dag? det går vel raskt?Skravler du det bittelille til med meg?
13 etter dette
huff så mange stakkars som må vente og muligens ikke få noen![]()
13 igjen i dag? det går vel raskt?
jeg kan sikkert greie litt til... har en del å ta igjen hvis jeg skal være med på stelleveske trekkingenSkravler du det bittelille til med meg?
13 etter dette
Er jo greitt å få det unna uansett då13 igjen av de 100 jeg sa jeg skulle skravle i dag.
Kommer ikke ajour av det, altså. Bare sånn noe jeg sa i går
du har skravlet mye i dagSå 10 etter dette, tror jeg?
Det syns eg og! Hadde vore veldig kjektjeg kan sikkert greie litt til... har en del å ta igjen hvis jeg skal være med på stelleveske trekkingenmen skravler mest for gøy. hadde jo vært morro å klare det
![]()
det er jo greit å skravle opp de som har muligheten...Er jo greitt å få det unna uansett då
Eg kjem ikkje ajour i løpet av mnd tenker eg. Prøvar igjen neste mnd. Men er jo greitt å sitte med forumet på kvelden uansett egentlig. Heime aleine, så då er det tv og BV. God stemning![]()
hahah... svarte nesten det samme til degDet syns eg og! Hadde vore veldig kjekt![]()
Jessda, plutselig!det er jo greit å skravle opp de som har muligheten...plutselig er du med selv skal du se
![]()
jeg kan sikkert greie litt til... har en del å ta igjen hvis jeg skal være med på stelleveske trekkingenmen skravler mest for gøy. hadde jo vært morro å klare det
![]()
Hehe, fort gjorthahah... svarte nesten det samme til deg![]()
Her blir det shoppinghva er planene i morgen?
trenger ikke gå inn helt for å greie det.Jessda, plutselig!![]()
nei, men det er jo litt morro å kunne ha sjansenDet er bare for gøy for meg også, jeg har ikke noe reelt mpl om å komme over
her blir det avslapping.Her blir det shoppingMen berre av mat og sånt då. Skal ha bursdagsfeiring i helga
![]()
Går inn sånn halvveistrenger ikke gå inn helt for å greie det.
Så deilig det hørtes uther blir det avslapping.