Felles skravle 2015

huff så mange stakkars som må vente og muligens ikke få noen :(

Det er faktisk et reelt problem for mange nå, f.eks de som søkte på kina i 2006-2007. Som venter enda. godkjenningen gikk ut på dato, de måtte godkjennes på nytt etter 4 år. og nå går snart den også ut på dato, og de risikerer å ha bitt for gamle til å godkjennes etter norske regler.

Så 10 etter dette, tror jeg?

Skravler du det bittelille til med meg?

13 etter dette
jeg kan sikkert greie litt til... har en del å ta igjen hvis jeg skal være med på stelleveske trekkingen ;) men skravler mest for gøy. hadde jo vært morro å klare det :)

13 igjen av de 100 jeg sa jeg skulle skravle i dag.

Kommer ikke ajour av det, altså. Bare sånn noe jeg sa i går
Er jo greitt å få det unna uansett då :P
Eg kjem ikkje ajour i løpet av mnd tenker eg. Prøvar igjen neste mnd. Men er jo greitt å sitte med forumet på kvelden uansett egentlig. Heime aleine, så då er det tv og BV. God stemning :-)

jeg kan sikkert greie litt til... har en del å ta igjen hvis jeg skal være med på stelleveske trekkingen ;) men skravler mest for gøy. hadde jo vært morro å klare det :)
Det syns eg og! Hadde vore veldig kjekt:-)

Er jo greitt å få det unna uansett då :p
Eg kjem ikkje ajour i løpet av mnd tenker eg. Prøvar igjen neste mnd. Men er jo greitt å sitte med forumet på kvelden uansett egentlig. Heime aleine, så då er det tv og BV. God stemning :)
det er jo greit å skravle opp de som har muligheten... :) plutselig er du med selv skal du se :D

Det er bare for gøy for meg også, jeg har ikke noe reelt mpl om å komme over

Back
Topp