Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var tungt. Det var knalltungt. Først at jeg hadde pco (s'en har jeg aldri fått påvist) Og deretter at han hadde den dårlige prøven
Den var DÅRLIG altså
Det skal være minst 7% av over 40.mill med normale karakteristika. Det vil si 2,8 mill normale sædceller.
Min mann leverte en prøve med 3,5 mill sædceller, hvorav 5 % (dvs 175 000) var "normale".
Ettersom denne fyren har gjort meg med pco gravid tre ganger, mente gyn at SÅÅÅÅ ille kan det ikke stå til, så jeg fikk pergo uten ny test, men det blir ny test om jeg ikke blir gravid på disse tre kurene
Ja. Kan hende du uansett burde få prøve noe mer også da, siden jeg er enig med at mannen din har "bevist" at svømmerne kan jobben sin flere ganger.![]()
Det er heldigvis ikke ofte nei, men det skjer dessverre.
Ja, vi får se hva gyn sier, om det blir til at jeg kommer tilbake der ikke-gravid
For akkurat de jeg vet om så endte det godt til slutt da. 1-2 år etter avslaget ble de spontant gravide. De brukte jo ikke prevensjon, siden de "ikke kunne bli gravide". Så det ble en ordentlig lykkelig slutt, men avslaget på adopsjonen var feil.
Næh. Det skal du jo ikke. Du er jo ansvarlig for min velkomstfest på juni.![]()
Så bra at de fikk ønskebarnet, på ene eller andre måten
Ja, heldigvis.Og det er jo viktigst "in the end". Men guuud så lenge 1-2 år er som prøver da...
ja absolutt, hadde kommet til å sittet med såååå mange spørsmål om jeg ikke hadde blitt godkjent, men nå slipper vi å tenke på det. har 1 i det minste, men håper jo inderlig på en tilGrusomt om man ikke blir godkjent.Altså, det er jo noen som ikke blir godkjent, fordi de virkelig ikke burde bli godkjent. Men noen blir jo ikke godkjent selv om de burde bli det. Vanskelig å skulle bli vurdert av fremmede for noe så privat som å ville ha barn.
Ja, uff, eg og... Så fantastisk.![]()
I know....
ja absolutt, hadde kommet til å sittet med såååå mange spørsmål om jeg ikke hadde blitt godkjent, men nå slipper vi å tenke på det. har 1 i det minste, men håper jo inderlig på en til![]()
Det var smart! Haha, takkDet koster 39 kr for én uke TvNorge abonnement på nettet. Så om du har en helg/et par kvelder du kan se flere episoder på rad så kan du bare betale når serien er ferdig og se det du har gått glipp av.![]()
Ehh, telle
Jeg er ikke god på det der
Helt ute av trening på dette med dagsmål, jeg driver ikke med slikt i september.
Men altså: 26 etter denne
Etter ei vaskemaskin.
Det var smart! Haha, takkDå skal eg samle opp litt, og finne ei frihelg
![]()
Ja. Du vet det jo altfor godt.
Da hun ene sa på TV'en i dag, om ventetiden på TELEFONEN første gang:
"Jeg tenkte jo på det hele tiden. Det påvirket meg jo hele dagen. Jeg tenkte på det på jobb.... Jeg var vel ikke særlig effekt på jobb på den tiden".
Ja. Da kjenner jeg meg jo igjen. Det er perioder i syklusen hvor jeg egentlig bare tenker på prøvingen hele dagen, nesten.
ja det er det jo, men hvorfor ikke. har man tid og føler for en til, eller toEr jo noen som adopterer selv om de kan lage barn også da.![]()