Du kan sende PM også da.Som et alternativ. Det var bare at da jeg så det spørsmålet så tenkte jeg: "Dette skriker etter svar fra Sara!"
![]()
Ja, dette skriker etter svar fra Sara. som kan skrive "Jepp, dette har jeg erfart. Og jeg har to barn"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan sende PM også da.Som et alternativ. Det var bare at da jeg så det spørsmålet så tenkte jeg: "Dette skriker etter svar fra Sara!"
![]()
Altså, når jeg er stresset så kan jeg skrive så fort at jeg kan skrive ned setningene man sier. Altså, jeg kunne fint skrevet opp alle småord og jeg. Så det var ikke for å le av han på ordentlig, men det er jo ganske morsomt at han skrev opp gutt.
ja man skjønner godt hvor dypt det sitter, og tror det er en tøff prosess de går gjennom... enn den følelsen hvis du ikke blir godkjent..Det har jeg sett på reklamen for serien. Altså, der han ringer og sier "du har blitt mamma", ikke det andre hvor han skriver opp noe.
Jeg må se de episodene, jeg synes det paret der var så søte. Og at hun har tatovert "GODKJENT"-stempelet i nakken sin.
Ja, dette skriker etter svar fra Sara. som kan skrive "Jepp, dette har jeg erfart. Og jeg har to barn"
Altså, jeg hadde kommet til å skrive kjønn, fødselsdato, alder, hvor ungen bodde.
Og det selv om jeg vet at man sammen med bildene får en tekst, som sier alt dette og litt til. alt det adopsjonsbyrpet har fått av informasjon om barnet, som ikke alltid er så mye, men det varierer. Rapport fra barnehjemmet gjerne.
god natt... så flink du erGod natt alle sammen.
Ved neste oppdatering har jeg 1600 innlegg![]()
ja man skjønner godt hvor dypt det sitter, og tror det er en tøff prosess de går gjennom... enn den følelsen hvis du ikke blir godkjent..
God natt alle sammen.
Ja, var det jeg tenkte. Og fant ut at det må du skrive selv. For jeg husker jo at du har beskrevet flere ganger hvor tungt og tøft det var med beskjeden om svømmerne til mannen, og at du selv hadde PCOS. Og så den positive testen. Og nå skolegutten din. <3
Så ikke noe av det men har tatt opp ønskebarnSer dikka på idol eller Ønskebarn?
Ja. Man vil jo ikke risikere å glemme noe som helst. <3 Og skal jo fortelle alt til den andre forelderen.
Vi så også luksusfellenLuksusfellen...
Tar opp ønskebarnet
Grusomt om man ikke blir godkjent.Altså, det er jo noen som ikke blir godkjent, fordi de virkelig ikke burde bli godkjent. Men noen blir jo ikke godkjent selv om de burde bli det. Vanskelig å skulle bli vurdert av fremmede for noe så privat som å ville ha barn.
Jepp. Tenk å skulle ta den telefonen da. "du er blitt mamma/pappa"
De var søte de der med stempelet, når han ringte sin mor "hei bestemor! Ja, i dag har du blitt bestemor!"
God natt!God natt alle sammen.
De aller fleste blir godkjent, og de fleste som ikke blir det er det grunn til, men det er noen som ikke får uten at det er helt rett ja. Ofte hjelper det å klage da, få saken behandlet på nytt. Men ikke alltid. Dessverre.
Det er sannelig ikke lett, når en lege du aldri har sett skal lese helserapport og avgjøre om du kommer til å være "frisk nok" de neste 20 åra. Det er stort sett det det blir slike tvilsomme avslag på
Og hey, gjett hva? Helt knall friske folk kan få kreft i morgen.
Ja. Og jeg kjenner noen som ikke ble godkjent av grunner som er så dumme at jeg blir skikkelig sint, men det blir for privat til at jeg kan dele det her. Jeg bare vet at noen av reglene og bedømmelsene kan bli feil. Jeg håper det vanligvis er sjelden det blir sånn ja.![]()
GodnattGod natt alle sammen.