Felles skravle 2015

Veldig. Og alle de andre i gruppa gratulerte og alle snakket om hvordan formen var og termin og alt sammen. Jeg klarte ikke å si stort. Det er fryktelig rart, men jeg må liksom la være å engasjere meg for at det ikke skal bli for sårt. Jeg vil helst ikke være sjalu og utrivelig, så da er det bedre å bare distansere seg litt. Ja.

Skjønner den

Ei av de på bordet har termin på dagen et år etter den terminen jeg skulle hatt i år...

TELEFONEN mao

Tildelingstelefonen.

Tenk da, å bli mamma eller pappa over telefon!

Jeg har lest så mange fortellinger om TELEFONEN, jeg blir like rørt hver gang!

TELEFONEN ja. Jeg skjønner ikke at de klarer å få med seg hva som blir sagt en gang jeg.

Ja. Det var fantastisk. Og nå får de bildene på email. Det er ganske fantastisk det og.

Skjønner den

Ei av de på bordet har termin på dagen et år etter den terminen jeg skulle hatt i år...

:( Da er det vanskelig å engasjere seg 100 %. :( :( :(

Nå som de hadde fått telefonen og sett bildene så var det ganske lett å se at pappaen var ganske engasjert han og, selv om de mannfolka er litt roligere enn damene. :)

Fantastisk! Tårene trilla når ho fekk tlf. Og minst like mykje då ho fortalte det til pappaen!

Nå kommer det jeg tror jeg kommer til å grine mest av!

Jeg hadde visst rett. :sad010:sad010:sad010

Ja, uff, eg og... Så fantastisk. :)

Kusinene som stod og gråt. Og alle besteforeldrene som var så stolte at de holdt på å sprekke. <3 <3 <3

Huff, og så fikk jeg vondt av at de andre i neste episode får beskjed om at det tar lang tid før de får hentet babyen sin. :(

TELEFONEN ja. Jeg skjønner ikke at de klarer å få med seg hva som blir sagt en gang jeg.

Ja. Det var fantastisk. Og nå får de bildene på email. Det er ganske fantastisk det og.

Ja

I første episode, som du ikke har sett, så fikk mannen i det paret fra Bergen den telefonen, og han skrev ned litt, men husket knapt noe, og så ringte han til sin kone og sa "du har blitt mamma!"

Helt utrolig.

Back
Topp