du kan godt få kombinere...
Ja, kan bli kombo i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du kan godt få kombinere...
Ønskebarn. Fikk barn.![]()
Ønskebarn. Fikk barn.![]()
Veldig. Og alle de andre i gruppa gratulerte og alle snakket om hvordan formen var og termin og alt sammen. Jeg klarte ikke å si stort. Det er fryktelig rart, men jeg må liksom la være å engasjere meg for at det ikke skal bli for sårt. Jeg vil helst ikke være sjalu og utrivelig, så da er det bedre å bare distansere seg litt. Ja.
Ja, kan bli kombo i morgen!
TELEFONEN mao
Tildelingstelefonen.
Tenk da, å bli mamma eller pappa over telefon!
Jeg har lest så mange fortellinger om TELEFONEN, jeg blir like rørt hver gang!
Så noen som ikke klarte og så klarte det til slutt likevel??
Så fantastisk.
Gleder meg til å se den episoden
Skjønner den
Ei av de på bordet har termin på dagen et år etter den terminen jeg skulle hatt i år...
Jeg er visst det. Passer bra, for jeg er kjempe sliten.Straks i mål da du
Fantastisk! Tårene trilla når ho fekk tlf. Og minst like mykje då ho fortalte det til pappaen!Nei, de fikk telefonen om at de hadde fått barn. Altså adoptivbarn.![]()
Fantastisk! Tårene trilla når ho fekk tlf. Og minst like mykje då ho fortalte det til pappaen!
Ja, uff, eg og... Så fantastisk.Nå kommer det jeg tror jeg kommer til å grine mest av!
Nei, de fikk telefonen om at de hadde fått barn. Altså adoptivbarn.![]()

Sånn... Fikk rydda opp littDu kunne forøvrig med fordel oppdatert tickeren din...
Ja, uff, eg og... Så fantastisk.![]()
Så det ut av kommentarene etterpå.
TELEFONEN ja. Jeg skjønner ikke at de klarer å få med seg hva som blir sagt en gang jeg.
Ja. Det var fantastisk. Og nå får de bildene på email. Det er ganske fantastisk det og.