Felles skravle 2015

Jeg er ikke så glad i dem selv, men blander etterhvert på en annen måte enn i begynnelsen med eldste, hvor det var veldig nøyaktig måling og styr. Jeg ble etterhvert god på "så mye vann og pulver til passe tykk"

Ja, man gidder ikke å måle. Passe tykk! :)

Du flytter rett inn til meg, det har jeg bestemt!

:) Åhh.. Jeg kan overleve uten sjokolade om jeg bare holder fast på den tanken istedet. ;)

Passe tykk er bra, det.

Åhh.... jeg lengter.

Satt rundt et bord på forelremøte i dag sammen med to med mage... og traff en til på vei ut.

Jeg var på et kurs i forrige uke. Det er kurs med den gruppa hver 4. måned. Forrige gang var ingen gravide (synlig hvert fall). Og jeg var jo ikke gravid lenger på det tidspunktet. Denne gangen var 3 av dem synlig gravide. :(

Det ringte på døra

Mannen har åpenbart tatt lodd. Og vunnet. 1,5 kilo reker i lake.

Jadda, ingen av oss spiser reker....

Jeg var på et kurs i forrige uke. Det er kurs med den gruppa hver 4. måned. Forrige gang var ingen gravide (synlig hvert fall). Og jeg var jo ikke gravid lenger på det tidspunktet. Denne gangen var 3 av dem synlig gravide. :(

Sårt

Åh.. Koselig telefon å få! :Heartred

Veldig. Og alle de andre i gruppa gratulerte og alle snakket om hvordan formen var og termin og alt sammen. Jeg klarte ikke å si stort. Det er fryktelig rart, men jeg må liksom la være å engasjere meg for at det ikke skal bli for sårt. Jeg vil helst ikke være sjalu og utrivelig, så da er det bedre å bare distansere seg litt. Ja.

Back
Topp