Felles skravle 2015

De er så søte. Stakkars. Jeg tror jeg hadde synes det var SÅ flaut å gjøre alt for første gang som mor på TV. Det er jo naturlig å være litt klønete når man er ny...

Å, er det luksusfellen samtidig også? Det er jo også ganske interessant:p har ikkje hatt tv på nokre mnd eg, så no har eg jo lyst å sjå alt på ein gong: p

Haha.. Du får ta opp noe og da?

Det hadde jeg tenkt til å se på, men så har det gått sånn i ett, så det har jeg gått glipp av gitt. Hmm.. Får kanskje vurdere å betale for å kunne se på TvNorge på nett og se episodene i helgen. :p

JEg har tatt opp de to første, og har nå tredje på opptak, for jeg har serieopptak i tilfelle slikt som i dag, at jeg ikke rekker det.

JEg har tatt opp de to første, og har nå tredje på opptak, for jeg har serieopptak i tilfelle slikt som i dag, at jeg ikke rekker det.

Jeg har også serieopptak som mulighet, men jeg har aldri fått stilt det inn for Ønskebarn så ja. Det gikk jo dårlig. :p

De er så søte. Stakkars. Jeg tror jeg hadde synes det var SÅ flaut å gjøre alt for første gang som mor på TV. Det er jo naturlig å være litt klønete når man er ny...
Haha, glad det ikkje var nokon som filma meg då eg skulle gjere alt for første gong:p

I'm on!

du skjønner, det med de 100, km av at når jeg la meg går manglet jeg ca 100 på å være ajour med gårsdagens mål. En eller annen, var det annonym (som ikke heter det lenger) skulle telle til 16 innlegg til eller noe sånn, og jeg sa at jeg "burde talt til 100, men det orker jeg ikke", så det ble til at jeg skulle gjøre det i dag.

Jeg har ikke talt, men det vil bringe meg opp p åen total på 23 259, og nå har jeg 23 173, derved er det 86 igjen.

for langt til at jeg orker telle enda. skravler ivei også ser vi

Bak er jeg uansett

Tårevåt serie ja! Ser på jeg og!:)

Det er tårevått som fy

Jeg har lest og lært veldig mye om adopsjon de siste årene, og fulgt miljøet fra sidelinjen, aktiv snikleser på ønskebarn-forumet. en gang trodde jeg det skulle bli veien for oss, men sånn ble det jo ikke. Men de følelsene.... ja, tårene er der.

I'm on!

du skjønner, det med de 100, km av at når jeg la meg går manglet jeg ca 100 på å være ajour med gårsdagens mål. En eller annen, var det annonym (som ikke heter det lenger) skulle telle til 16 innlegg til eller noe sånn, og jeg sa at jeg "burde talt til 100, men det orker jeg ikke", så det ble til at jeg skulle gjøre det i dag.

Jeg har ikke talt, men det vil bringe meg opp p åen total på 23 259, og nå har jeg 23 173, derved er det 86 igjen.

for langt til at jeg orker telle enda. skravler ivei også ser vi

Bak er jeg uansett

Da forstår jeg da. Jeg henger langt bak, men jeg sa jo i fra at september ikke kom til å gå for meg. :)

Det er tårevått som fy

Jeg har lest og lært veldig mye om adopsjon de siste årene, og fulgt miljøet fra sidelinjen, aktiv snikleser på ønskebarn-forumet. en gang trodde jeg det skulle bli veien for oss, men sånn ble det jo ikke. Men de følelsene.... ja, tårene er der.

Det er en ganske spennende prosess det her og.

Da forstår jeg da. Jeg henger langt bak, men jeg sa jo i fra at september ikke kom til å gå for meg. :)

JEg tror ikke det går for meg heller, og jeg prøver ikke egentlig heller for den del.

Om jeg blir gravid, da tar jeg det nok, i superskravling på juni siste uka av september. Men, om jeg ikke blir det, absolutt ikke, da får jeg erfaringsvis bv-tørke fra 11 dpo...

Og denne veska har jeg jo

Like greit det.

Men det er nydelig å se på dem, da!

Ja, helt fantastisk å se på dem. Jeg bare kjente at jeg synes det blir greit å være klønete alene hjemme. :p

Det er en ganske spennende prosess det her og.

Det er mange måter å få barn på, fra helt hjemmelaget, via litt piller og evt sprøyter og kremer, til assistert med egne celler, med donor, surrogat, adopsjon, fosterbarn. Spennende er det, mye likt, og noe forskjellig.
Men det å bli mamma og pappa... det er spesielt

JEg tror ikke det går for meg heller, og jeg prøver ikke egentlig heller for den del.

Om jeg blir gravid, da tar jeg det nok, i superskravling på juni siste uka av september. Men, om jeg ikke blir det, absolutt ikke, da får jeg erfaringsvis bv-tørke fra 11 dpo...

Og denne veska har jeg jo

Ja, BV-tørke etter 10-11-12 dpo kjenner jeg meg igjen i ja. :p Du klarer det lett om du blir gravid ja. Jeg blir jo uansett ikke gravid før i oktober.

Back
Topp