Så godt at du er innom igjen, tenkte på deg her om dagenHei hei jenter! Jeg har trengt litt skravlepause jeg.Håper alt er bra med dere alle sammen. <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt at du er innom igjen, tenkte på deg her om dagenHei hei jenter! Jeg har trengt litt skravlepause jeg.Håper alt er bra med dere alle sammen. <3
Klem til degSikker på at disse ungene kommer til å drepe meg før denne uken er over.
Er så sliten nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Har så mye husarbeid jeg burde ha gjort, men svimler hver gang jeg reiser meg.
vi har savnet deg her inne.Jeg har hatt mye å gjøre også, så da har det vært greit med BV pause uansett!
Men det er hyggelig med dere skravlerne da. <3
Håper alt er bare bra med deg!
Så godt at du er innom igjen, tenkte på deg her om dagen
vi har savnet deg her inne.![]()
Av dagens 100, ikke ajourTrodde du sa du lå langt bak jeg.![]()
Av dagens 100, ikke ajour
Nå?? Nå sover ungene mineNår vil du skravle da? Og hvor?I dag, i morgen, i overimorgen, søndag?
![]()
Hei jenter! No har eg ikkje vore her på 175 sider ser egmen hjelpes, eg ser Ønskebarn for første gong. Og tårene trillar jo allereie før introen er ferdig. No forstår eg kva dokke har prata om her
![]()
det er en tårevåt serie ja. men mest koselig det lille jeg har settHei jenter! No har eg ikkje vore her på 175 sider ser egmen hjelpes, eg ser Ønskebarn for første gong. Og tårene trillar jo allereie før introen er ferdig. No forstår eg kva dokke har prata om her
![]()
enig i denHer var det utrolig dødt i dag...
Det trur eg faktisk det er verdtDet hadde jeg tenkt til å se på, men så har det gått sånn i ett, så det har jeg gått glipp av gitt. Hmm.. Får kanskje vurdere å betale for å kunne se på TvNorge på nett og se episodene i helgen.![]()
Her var det utrolig dødt i dag...
enig i den![]()