Felles skravle 2015

Deilig å snart være ferdig da. Jeg har kort arbeidsdag så jeg er ferdig kl 16
Men det hørtes jo kjekt ut. Har fri i to dager nå så det blir godt.

Nå må jeg tenke... I dag tidlig før jeg hadde skrevet et eneste innlegg hadde jeg totalt 7461. Jeg ønsker 110 innlegg i dag. Da skal jeg ha totalt 7571 i dag. Før jeg skriver dette innlegget har jeg 7548, dvs at jeg trenger 23 innlegg til, men nå som jeg skriver dette innlegget vil det vel si at etter dette mangler jeg bare 22?!
Så da skriver jeg
22 nå...

Deilig å snart være ferdig da. Jeg har kort arbeidsdag så jeg er ferdig kl 16
Så deilig. Fikk telefon fra hulerboermannen nå og han slutter Kl 14 på fredag fordi dem skal få nytt system på jobben. Det er digg!
21

Har vel ca 95 igjen jeg.. Tar opptelling i kveld etter foreldremøte

Jasså? Hvor mange har du hatt i dag?
11

Svært få, type 20 stk :P Har vore på barseltreff også sov eg sammen med jr når han tok første duppen. Da blir det veldig få innlegg. Får håpa eg klare over 70 i kveld (eller resten slik at eg når 2000 i kveld ) :P

Kva skal folket ha til middag i dag?

Nå må jeg tenke... I dag tidlig før jeg hadde skrevet et eneste innlegg hadde jeg totalt 7461. Jeg ønsker 110 innlegg i dag. Da skal jeg ha totalt 7571 i dag. Før jeg skriver dette innlegget har jeg 7548, dvs at jeg trenger 23 innlegg til, men nå som jeg skriver dette innlegget vil det vel si at etter dette mangler jeg bare 22?!
Så da skriver jeg
22 nå...
Haha, for en utregning ;)

Hei hei jenter! Jeg har trengt litt skravlepause jeg. :) Håper alt er bra med dere alle sammen. <3

Karbonader, pasta, salat og tomatsaus.

Ferdig. Eldste skal være på fotball 1730

Når vil du skravle da? Og hvor? :) I dag, i morgen, i overimorgen, søndag? :p

Back
Topp