Deilig å snart være ferdig da. Jeg har kort arbeidsdag så jeg er ferdig kl 16Kos deg på jobb. Her er jeg snart ferdig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å snart være ferdig da. Jeg har kort arbeidsdag så jeg er ferdig kl 16Kos deg på jobb. Her er jeg snart ferdig.
Men det hørtes jo kjekt ut. Har fri i to dager nå så det blir godt.Deilig å snart være ferdig da. Jeg har kort arbeidsdag så jeg er ferdig kl 16
Så deilig. Fikk telefon fra hulerboermannen nå og han slutter Kl 14 på fredag fordi dem skal få nytt system på jobben. Det er digg!Deilig å snart være ferdig da. Jeg har kort arbeidsdag så jeg er ferdig kl 16
Det kunne jeg og tenkt meg kjenner jeg, tidlig helgSå deilig. Fikk telefon fra hulerboermannen nå og han slutter Kl 14 på fredag fordi dem skal få nytt system på jobben. Det er digg!
21
Er flere av oss eller?
Ja, det blir supert.Det kunne jeg og tenkt meg kjenner jeg, tidlig helg![]()
Jasså? Hvor mange har du hatt i dag?Ja, vil påstå detEg har hatt litt pause i dag og det merkast på antall innlegg
![]()
Ikke i nærheten ha det du harJasså? Hvor mange har du hatt i dag?
11
Jasså? Hvor mange har du hatt i dag?
11
Kva skal folket ha til middag i dag?[/quote
Hjemmelagd pizzaKva skal folket ha til middag i dag?
Haha, for en utregningNå må jeg tenke... I dag tidlig før jeg hadde skrevet et eneste innlegg hadde jeg totalt 7461. Jeg ønsker 110 innlegg i dag. Da skal jeg ha totalt 7571 i dag. Før jeg skriver dette innlegget har jeg 7548, dvs at jeg trenger 23 innlegg til, men nå som jeg skriver dette innlegget vil det vel si at etter dette mangler jeg bare 22?!
Så da skriver jeg
22 nå...
Karbonader, pasta, salat og tomatsaus.Kva skal folket ha til middag i dag?
En baguett nettopp konsumert på gardermoenKva skal folket ha til middag i dag?
Har vel ca 95 igjen jeg.. Tar opptelling i kveld etter foreldremøte
Karbonader, pasta, salat og tomatsaus.
Ferdig. Eldste skal være på fotball 1730