Felles skravle 2015

Syns det har vært litt tull, med at det har vært fremmed personale når vi har levert. Som har resultert til at hun ble utrygg selv om enkelte dager var kjente. Syns de kunne hatt kjente den 1 uka slik at det ble en litt lettere overgang for alle.
Ja, ser den... Her var jo alle nye.. Altså, ungen har jo ikke gått i banehage før, så hun måtte blir kjent med alle. Og om det er sykdom, så er det vel bedre med en voksen enn ingen voksen?
49

Hvordan synes du den har vært? Er ikke det noe man skal ta på foreldresamtale?
50
Jo, men hvis de spør om hvordan vi synes starten har vært kommer jeg til å si det.

Ja, ser den... Her var jo alle nye.. Altså, ungen har jo ikke gått i banehage før, så hun måtte blir kjent med alle. Og om det er sykdom, så er det vel bedre med en voksen enn ingen voksen?
49
Ja det blir noe annet. Her er det 3 bhg som er slått sammen til 1 stor.

Lurer på å vaske badet. Litt stille nå på alle forumene og trådene jeg følger...
43

Skravlehøner :P

God dag damer :)

Dere el test- eksperter! Når på dagen skal en test taes? Og hvorfor? Jeg spør for en venninne :P

-Fra appen-

Goooood morning
Lurer på hva jeg skal ha til frokost! :D *sulten* Våknet halv sju men klarte etter en stund å tvinge meg til å sove igjen. Jeg blir så ubrukelig trøtt på dagen om jeg ikke sover lenger, og idag kan jeg ikke sove på dagtid. Skal til legen i sovetida mi :P

-Fra appen-

HÆ, skjønte ingenting ;)
Totalt, ever, på mine nesten to år.

Siden jeg ikke husker hvor langt jeg har kommet sånn mens jeg sniker fra jobb, så tar jeg en sjekk mot profilen i kveld på hva jeg mangler da, og teller derfra

Back
Topp