Felles skravle 2015

Kommer over 2000 du og:)

Om jeg gjør en innsats, så.

Og i alle fall om jeg blir gravid. Noe mer tvilsomt dersom jeg ikke blir det, for da synker min aktivitet på bv ekstremt fra spottingen starter. Og det er i så fall om bare ei ukes tid

[q uote="Sara, post: 17934269, member: 80234"]Om jeg gjør en innsats, så.

Og i alle fall om jeg blir gravid. Noe mer tvilsomt dersom jeg ikke blir det, for da synker min aktivitet på bv ekstremt fra spottingen starter.[/quote]
Var sånn her og ;)

[q uote="Sara, post: 17934269, member: 80234"]Om jeg gjør en innsats, så.

Og i alle fall om jeg blir gravid. Noe mer tvilsomt dersom jeg ikke blir det, for da synker min aktivitet på bv ekstremt fra spottingen starter.
Var sånn her og ;)[/quote]

Det har rett og slett mye å si for aktiviteten site uken

Skravle hull i hodet på alle på juni?
Eller starte pp 20 - tredje og siste forsøk på pergo?

Det har rett og slett mye å si for aktiviteten site uken

Skravle hull i hodet på alle på juni?
Eller starte pp 20 - tredje og siste forsøk på pergo?
Oh, siste forsøk?[/quote]

Ikke siste forsøk på baby

Men jeg fikk resept på tre kurer med pergo. Blir jeg ikke gravid på dem skal vi tilbake til gyn i november for videre sjekk.

Om jeg gjør en innsats, så.

Og i alle fall om jeg blir gravid. Noe mer tvilsomt dersom jeg ikke blir det, for da synker min aktivitet på bv ekstremt fra spottingen starter. Og det er i så fall om bare ei ukes tid
Du klarer nok 2000

Da er jeg tilbake etter å ha tatt ut av, satt inn i og satt i gang oppvaskmaskinen, samt vært ute med søpla

Å ja, stemmer det, du har den du.

Nettopp, det er derfor jeg ikke vet om jeg gidder.

Men den er fin. Jeg kan ha to. Eller selge en og kjøpe en annen. Jeg hadde jo sist mnd bestemt meg for å "bytte jobbstil" og bytte ut sekken fra farforeeninga med ei snerten veske. Stor nok til pc, men snerten og fin, stilig :)

Da er jeg tilbake etter å ha tatt ut av, satt inn i og satt i gang oppvaskmaskinen, samt vært ute med søpla

Så flink du er

Jeg jobber litt sånn langsmed her, skravler litt når det er kommet noen innlegg, og jobber litt etterpå. skal bare behandle ca 70 faktura, noe som er 30-50 mindre enn jeg hadde forventet/håpet, så dette tar ikke så lang tid heller

Men den er fin. Jeg kan ha to. Eller selge en og kjøpe en annen. Jeg hadde jo sist mnd bestemt meg for å "bytte jobbstil" og bytte ut sekken fra farforeeninga med ei snerten veske. Stor nok til pc, men snerten og fin, stilig :)
Eller bare holde deg unna, så kan vi andre få ;)

Så en til jobb ting, og en til baby ting.

Bare pass på at du ikke tar med deg feil :P

Men det funker fint om jeg bare quoter, en som ikke har et quote.

ER det bare hos meg?

Back
Topp