Felles skravle 2015

Jeg vet at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet, men nå så er det ikke alltid like lett å kontrollere følelser.
Spesielt siden det er akkurat det jeg virkelig har fryktet frem til kl 9 i dag.
Vet vi har opplevd det nok ganger nå.
Skjønner deg godt. Men da kan ihvertfall jeg glede meg enormt på dine vegne, så må du slippe jubelen løs når du føler det er greit :)

Nei, det pleier å få ein "kjøleskapsmak" :(

Ja, det er det da. Vi har mugge med lokk, så det smaker ikke så ille, og jeg drikker det jo

Men det er litt "dødt". "Flatt" liksom.

Jeg liker ikke kullsyre i vann, men det kan jo gjerne være litt luft, slik det naturlig er.

[q uote="To små og en i magen (Foreløpig litt anonym), post: 17934138, member: 85926"]Det er vel 9 stykker som ligger over dagens mål[/quote]ja var det sist ihvertfall :)

Skjønner deg godt. Men da kan ihvertfall jeg glede meg enormt på dine vegne, så må du slippe jubelen løs når du føler det er greit :)

Jubler gjør jeg :)

Jeg vet at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet, men nå så er det ikke alltid like lett å kontrollere følelser.
Spesielt siden det er akkurat det jeg virkelig har fryktet frem til kl 9 i dag.
Vet vi har opplevd det nok ganger nå.

Føleser kan man ikke kontrollere sånn

Men d har absolutt lov til å nyte at du så din friske, lille spire sprelle

[q uote="To små og en i magen (Foreløpig litt anonym), post: 17934138, member: 85926"]Det er vel 9 stykker som ligger over dagens mål
ja var det sist ihvertfall :)[/quote]

9 over dagens mål, men jeg tipper flere over 2000, det kommer noen med et skikkelig sugende trykk de siste dagene, det pleier det.

Jeg kan jo teknisk sett fortsatt fint klare det, er bare et par hundre bak, og jeg er på 13 plass

Men jeg vil i alle fall veldig gjerne skravle i kveld

Må bare hente frem den andre pc'n også, jeg har litt jobb å gjøre også.

Straks tilbake.

Back
Topp