Greit å ta litt ryddings innimellom. Går ikke glipp av 30 sider, ennåJeg har også tenkt å skravle, men må rydde litt på kjøkkenet nå.
Kommer tilbake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å ta litt ryddings innimellom. Går ikke glipp av 30 sider, ennåJeg har også tenkt å skravle, men må rydde litt på kjøkkenet nå.
Kommer tilbake
Bare å kjøre påHar ikke bestemt meg
Kommer over 2000 du og![]()
Var sånn her og[q uote="Sara, post: 17934269, member: 80234"]Om jeg gjør en innsats, så.
Og i alle fall om jeg blir gravid. Noe mer tvilsomt dersom jeg ikke blir det, for da synker min aktivitet på bv ekstremt fra spottingen starter.
Var sånn her og![]()
Oh, siste forsøk?[/quote]Det har rett og slett mye å si for aktiviteten site uken
Skravle hull i hodet på alle på juni?
Eller starte pp 20 - tredje og siste forsøk på pergo?
Du klarer nok 2000Om jeg gjør en innsats, så.
Og i alle fall om jeg blir gravid. Noe mer tvilsomt dersom jeg ikke blir det, for da synker min aktivitet på bv ekstremt fra spottingen starter. Og det er i så fall om bare ei ukes tid
Du klarer nok 2000
Å ja, stemmer det, du har den du.Klarer... ja. Gidder... vet ikke. HAR den jo!
Å ja, stemmer det, du har den du.
Oh, siste forsøk?[/quote]Det har rett og slett mye å si for aktiviteten site uken
Skravle hull i hodet på alle på juni?
Eller starte pp 20 - tredje og siste forsøk på pergo?
Da er jeg tilbake etter å ha tatt ut av, satt inn i og satt i gang oppvaskmaskinen, samt vært ute med søpla
Oh, siste forsøk?
Eller bare holde deg unna, så kan vi andre fåNettopp, det er derfor jeg ikke vet om jeg gidder.
Men den er fin. Jeg kan ha to. Eller selge en og kjøpe en annen. Jeg hadde jo sist mnd bestemt meg for å "bytte jobbstil" og bytte ut sekken fra farforeeninga med ei snerten veske. Stor nok til pc, men snerten og fin, stilig![]()
Nettopp, det er derfor jeg ikke vet om jeg gidder.
Men den er fin. Jeg kan ha to. Eller selge en og kjøpe en annen. Jeg hadde jo sist mnd bestemt meg for å "bytte jobbstil" og bytte ut sekken fra farforeeninga med ei snerten veske. Stor nok til pc, men snerten og fin, stilig![]()
Flink du er!Da er jeg tilbake etter å ha tatt ut av, satt inn i og satt i gang oppvaskmaskinen, samt vært ute med søpla