Det skulle vi også hatt.Vi har nei takk til reklame vi, deilig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skulle vi også hatt.Vi har nei takk til reklame vi, deilig![]()
Det skulle egentlig jeg ha gjort også, men orker ikke tanken.Jeg shiner huset![]()
Typisk det , når jeg kan skravle siden jeg er syk.Ja, det er det virkelig.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja men nå har den dusten dratt for lengesiden... hvor vanskelig er det å flytte på avisen evt ta den opp for å legge den med resten? Trenger ikke mose plass til posten.Du får kjefte på postmannen![]()
Typisk det , når jeg kan skravle siden jeg er syk.
JeppAh, derfor du er stille![]()
Jeg har ikke tid resten av uken..Det skulle egentlig jeg ha gjort også, men orker ikke tanken.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Vi spurte postmannen og hu hadde sånn lappDet skulle vi også hatt.
2000 iløpet av morgendagen? Er du med?Typisk det , når jeg kan skravle siden jeg er syk.
Da får vi skravle litt vi som er herTypisk det , når jeg kan skravle siden jeg er syk.
Til besteforeldre oldeforeldre og tanter og onkler har vi skole og barnehagebilder og en flaske med noe godt de likerKva vil du skravla om? Tips til julegaver til familien?
Ja det var ikke så dumtVi spurte postmannen og hu hadde sånn lapp![]()
Må jaggu gå igjen snart...Da får vi skravle litt vi som er her![]()
Send de mailJa men nå har den dusten dratt for lengesiden... hvor vanskelig er det å flytte på avisen evt ta den opp for å legge den med resten? Trenger ikke mose plass til posten.
Skal du ha tips?Kva vil du skravla om? Tips til julegaver til familien?
Kjipt å være syk da! Men ja... Jeg er også mer skravlete i dag.Typisk det , når jeg kan skravle siden jeg er syk.
Uff da god bedring til hodetJepppluss at jeg har tatt fri i dag pga jeg er så sliten i hodet pga fullt kaos på jobben...
NeppeNoen som skal se kanal valen i kveld kl 21 ?