Ja, det gikk brått opp for mannen idag tidlig også! "Hvor ligger de derre papirene dine, med nummeret til føden og sånn..?"![]()
Viktig for mannen å vite slikt.
Det nummeret kan dere gjerne lagre på mobilen begge to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det gikk brått opp for mannen idag tidlig også! "Hvor ligger de derre papirene dine, med nummeret til føden og sånn..?"![]()
Det håper jeg ogsåJeg fikk på terminen med mi. Merket ikke at slimproppen forja det blor uansett max 5 uker. Det går fort
håper du slipper å gå over
![]()
Ja, det er nok ikke dumtViktig for mannen å vite slikt.
Det nummeret kan dere gjerne lagre på mobilen begge to![]()
Lykke tilDa sitter jeg og venter på å komme inn på UL
he he , er ike sånn for alleJah, men ettersom jeg er førstegangs så regner jeg med at det er 4- 5 uker til jeg er mamma![]()
Ja. Det var noe jeg også tenkte mye på i den tiden. Men fikk jo heldigvis akkurat på terminenDet håper jeg ogsåÅ få rett rundt termin er veldig greit. Får jeg før så mister jeg jo permisjon! Og får jeg lenge etter mister jeg dyrebare dager med nurket...
Nei håper jeg får rett rundt termin!he he , er ike sånn for alle![]()
Jeg fikk 3 dager etter min menstermin, 3 dager før ULtermin.Nei håper jeg får rett rundt termin!
-Fra appen-
Perfect!Jeg fikk 3 dager etter min menstermin, 3 dager før ULtermin.
Helt klart at det var detPerfect!
-Fra appen-
Er du ferdig? Hvordan gikk det?JIPPI!!!!!
Jeg fødte tre dager før og var førstegangs...Jah, men ettersom jeg er førstegangs så regner jeg med at det er 4- 5 uker til jeg er mamma![]()
Var det jeg visste!! Åh, nå ble jeg så glad!!!JIPPI!!!!!
Sprellende baby med liten nakkefoldEr du ferdig? Hvordan gikk det?
Dette lover godt! Hvor mange mursteiner falt av skuldrene dine nå da?Sprellende baby med liten nakkefold
Jippi fordetSprellende baby med liten nakkefold
Så bra. Så glad på dine vegneSprellende baby med liten nakkefold
Veldig mange.Dette lover godt! Hvor mange mursteiner falt av skuldrene dine nå da?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Dyktige deg. Løp på do, gråt en skvett, skrik litt og hyl av glede! Sikker på at han ringer deg så fort anledningen byr seg. Gratulerer så mye. Hvor mange mm var nakkefolden?Veldig mange.
Sitter på jobb og prøver å la være å gråte av glede.
Men mannen, han får jeg ikke tak i