1,8 mmDyktige deg. Løp på do, gråt en skvett, skrik litt og hyl av glede! Sikker på at han ringer deg så fort anledningen byr seg. Gratulerer så mye. Hvor mange mm var nakkefolden?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1,8 mmDyktige deg. Løp på do, gråt en skvett, skrik litt og hyl av glede! Sikker på at han ringer deg så fort anledningen byr seg. Gratulerer så mye. Hvor mange mm var nakkefolden?
♡Jente 05.07.2013♡
Happyface!!1,8 mm
Oi, det var tidlig.. Og veldig tidlig ferdigStarter 8, ferdig 11.40 i dag![]()
De har en dag i uken hvor de slutter tidligOi, det var tidlig.. Og veldig tidlig ferdig![]()
Så braVeldig mange.
Sitter på jobb og prøver å la være å gråte av glede.
Men mannen, han får jeg ikke tak i
Litt deilig for de daDe har en dag i uken hvor de slutter tidlig![]()
Vet ikke enda..Happyface!!Virkelig nydelig! Dette er strålende. Når blir det offentlig?
♡Jente 05.07.2013♡
Her har de samme tid hver dag.Det er det![]()
De begynner jo ssenere enn her så da må de vel ha det.Her har de samme tid hver dag.
Hurra hurra!Sprellende baby med liten nakkefold
Da tar de inn de timene de har kortere i dag. Godt med ikke altfor lange dagerDe begynner jo ssenere enn her så da må de vel ha det.
Her er det 8-13.30 mandag, onsdag og torsdag,
8-11.30 tirsdager
8-12.30 fredager
Hurra!Veldig mange.
Sitter på jobb og prøver å la være å gråte av glede.
Men mannen, han får jeg ikke tak i
Ja veldigStille her inne i dag
Jeg shiner husetStille her inne i dag
Vi har nei takk til reklame vi, deiligJa veldigvar å hentet posten nå nettopp. Avisen hadde kommet i går kveld. Å nå hadde postmannen most den med all reklamen... ahh... så irriterende.
Ja, det er det virkelig.Stille her inne i dag
Du får kjefte på postmannenJa veldigvar å hentet posten nå nettopp. Avisen hadde kommet i går kveld. Å nå hadde postmannen most den med all reklamen... ahh... så irriterende.
Ah, derfor du er stilleJeg shiner huset![]()