Ja. Tror vi skal kose oss i dsgSå gøy da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Tror vi skal kose oss i dsgSå gøy da![]()
Det skjønner jeg godt at du gjørJa det skal bli kjempestasgleder meg
Åh det hørtes hvertfall digg utSå bra. Har fri til lørdag her... så nå skal jeg kose meg![]()
Ja kjempe godt. Blir jo nærmest en bonus ferieHeldiggrisen med langfri![]()
Ja, men vet liksom ikke hva man skal fylle dagene medÅh det hørtes hvertfall digg ut
Trene, lese bok, se film, dra på en liten turJa, men vet liksom ikke hva man skal fylle dagene med![]()
Shine opp huSet hadde jeg gjort først, ellers hadde jeg gått å tenkt på det hver dag, så hadde jeg tatt meg friJa, men vet liksom ikke hva man skal fylle dagene med![]()
Nettop! Haha, kjøper heller nytt enn å ta det selv. Rett skal være rett!
Og selvfølgelig for å lage et ordentlig poeng ut av det så kan ikke du ta den![]()
Mmmm, hva er de i midten?De er veldig glade i meg på jobb i dag![]()
![]()
![]()
Sjokolademuffins med marmorisert melisglasurMmmm, hva er de i midten?
Fytti grisen! Hadde gått ned på høykant her!Sjokolademuffins med marmorisert melisglasur![]()
Fytti grisen! Hadde gått ned på høykant her!
Så bra. De så kjempe gode utDet gjør det her ogEller la meg si, gjorde
Kom inn på pauserommet nå, og her var det nesten tomt
![]()
YummiDe er veldig glade i meg på jobb i dag![]()
![]()
![]()
Det har jeg aldri klart. Hvordan gjør du det uten å spamme? Jeg har vært på en hel dag før uten å komme i nærheten..
Jeg hadde omtrent 300 ett par dager i august, men da var jeg svett i øya etterpå...Det har jeg aldri klart. Hvordan gjør du det uten å spamme? Jeg har vært på en hel dag før uten å komme i nærheten..
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Blir mye innlegg over alt da, men hjelper på om flere er med å skravlerJeg hadde omtrent 300 ett par dager i august, men da var jeg svett i øya etterpå...
den er fin å slå ihjel tid genereltBv er fin måte å slå ihjel tid på flyplasser på
♡Overgangen feb/mars♡