Det kan jeg gjøreDu måååå legge ut bilde etterpå![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg gjøreDu måååå legge ut bilde etterpå![]()
![]()
Det tror jeg på. Her rensker jeg jordbær som skal i og på kaken. Sammen med litt krem. Lemon curd og sukkerbunn. Og selvfølglelig dkal det blandes litt sukker og vaniljefrø sammen med jordbærene. Det blir friskt og godt![]()
Det er det helt sikkert. Siden det er godt med friske jordbær er det sikkert godt med mousse også...Lemon curd og jordbærmousse er supert godt![]()
Veldig fint med ting som både er lett å lage OG er godt.Det kan jeg gjørelett og lage er den også
vinn vinn situasjon
![]()
Ka det hadde ikke vært like morro om jeg ikke hadde likt det. Liker ikke de andre det så har jeg en mann som er gla i den ogsåVeldig fint med ting som både er lett å lage OG er godt.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jeg hadde 250 en gang, da følte jeg at jeg hadde vært her hele dagen.Det har jeg aldri klart. Hvordan gjør du det uten å spamme? Jeg har vært på en hel dag før uten å komme i nærheten..
♡Jente 05.07.2013♡
Får sjekke selv daBlir ikke flere liste oppdateringer fra meg denne mnd, er bortreis uten pc ut mnd her![]()
Kos degMiddag snart her, så farer jeg avgårde på tupperware party![]()
Uff, legg deg med en gang unga er i senPhu...
Da er ungene hentet og foret.
Nå har jeg en liten pause mens det er barneTV før legging...
Jeg er totalt utslitt etter 2 timer med søvn i natt...
Her har vi avtale om ingen lek før lekserPoden har besøk, men skal snart inn for å gjøre lekser
Takk, jeg er ikke så glad i slike partier, føler jeg MÅ handle..Kos deg
Hadde vært flott om noen hadde klart å lagd en slik liste daFår sjekke selv da![]()
Det var sånn jeg følte det og... Følte alle ble lei av meg den dagenJeg hadde 250 en gang, da følte jeg at jeg hadde vært her hele dagen.
Uff, legg deg med en gang unga er i sen![]()
Får sjekke selv da![]()
Det har jeg aldri klart. Hvordan gjør du det uten å spamme? Jeg har vært på en hel dag før uten å komme i nærheten..
♡Jente 05.07.2013♡
Det fungerer ikke her.Her har vi avtale om ingen lek før lekserså leksene blir gjort med en gang hu kommer fra skolen.