Wow... er ikke halveis enda herMangler bare 282 innlegg før jeg når 2000))
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow... er ikke halveis enda herMangler bare 282 innlegg før jeg når 2000))
TuMmY LoVe
Gøy med litt liv, blir fort nok stille her..Det var det, første gang på noen dager det.
Nettopp ferdig med lunch, så her er det langt på dagGod morgen damer. hvordan har dere det i dag?
Da er det bare å skravle iveiWow... er ikke halveis enda her![]()
Helt sant, liker litt liv jegGøy med litt liv, blir fort nok stille her..
Godt noen har forstått detYes sir![]()
Bare å skravle i vei daWow... er ikke halveis enda her![]()
God dagGod morgen damer. hvordan har dere det i dag?
En ikke om det blir slik som i august, klarte ikke holde følge med samtalenHelt sant, liker litt liv jeg![]()
Ha ha ja ikke santGodt noen har forstått det![]()
En mellomting er fintEn ikke om det blir slik som i august, klarte ikke holde følge med samtalen![]()
Som i gårEn mellomting er fint![]()
Hihi... har nettopp kommet ut av dusjen. Var godt å sove lenge i dag. Men nå må jeg bake en kake og finne pressang. Skal i overraskelses party i kveldNettopp ferdig med lunch, så her er det langt på dagher er jeg på jobb
![]()
Ja akkurat som i går, det var perfektSom i går![]()
Å så gøy, kos deg masse i kveldHihi... har nettopp kommet ut av dusjen. Var godt å sove lenge i dag. Men nå må jeg bake en kake og finne pressang. Skal i overraskelses party i kveld![]()
Så bra. Har fri til lørdag her... så nå skal jeg kose megGod dag
Bra her, skal snart på jobb
Ja det skal bli kjempestasÅ så gøy, kos deg masse i kveld
Så gøy daHihi... har nettopp kommet ut av dusjen. Var godt å sove lenge i dag. Men nå må jeg bake en kake og finne pressang. Skal i overraskelses party i kveld![]()
Heldiggrisen med langfriSå bra. Har fri til lørdag her... så nå skal jeg kose meg![]()