Du får ha en god natt daNå stuper jeg snart så går i dusjen før jeg legger meg nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får ha en god natt daNå stuper jeg snart så går i dusjen før jeg legger meg nå
Nå stuper jeg snart så går i dusjen før jeg legger meg nå
Her skrus det opp kl 11:30-12:00
Det viste jeg ikke :/ tenkte at den fikk det bedre der enn til meg når jeg ikke orket å vaske lille akvariet dens.Kampfisk skal ikke bo i store akvariumer, de er laberyntfisk og må opp til overflaten for å hente luft. I et stort akvarium svømmer de seg i hjel rett og slett. Og ja, fisk som passer i munnen til andre fisk blir mat, trist den ble spist av ålen.
-Fra appen-
He he ja, og det kommer an på hva man mener med "stort akvarium". Vi har et akvarium på 720 liter, det er ganske stortDet viste jeg ikke :/ tenkte at den fikk det bedre der enn til meg når jeg ikke orket å vaske lille akvariet dens.
Oy... det var ikke lite. Jeg syns jeg hadde ett stort før. Tror det var 25 eller 30 lHe he ja, og det kommer an på hva man mener med "stort akvarium". Vi har et akvarium på 720 liter, det er ganske stortFor stort til en kampfisk.
-Fra appen-
Sånn har den vært flere dager til meg. Funker å gå ut og så inn igjenNå er appen sånn teit igjen, og alle som blir sitert får min avatarIrriterende!!
-Fra appen-
He he vi har et 30 liters akvarium på kjøkkenetOy... det var ikke lite. Jeg syns jeg hadde ett stort før. Tror det var 25 eller 30 l
Ja, nå ble det bedre!Sånn har den vært flere dager til meg. Funker å gå ut og så inn igjen![]()
Hadde en sånn slamsuger som jeg kalte den. Ble stooor den. Og noen andre småfisk.He he vi har et 30 liters akvarium på kjøkkenetDet er der guppyene bor, for det er ikke så mye annet som kan bo i et så lite kar
![]()
-Fra appen-
Hihi... mye som funker med inn å utJa, nå ble det bedre!
-Fra appen-
He he sånn sugekoppfisk? Mange typer av de! Og noen av dem blir over en meter lange om de får rette forhold!Hadde en sånn slamsuger som jeg kalte den. Ble stooor den. Og noen andre småfisk.
Mhm ganske frustrerende!Men ut og inn av appen er jo tiiiiiiiiidkrevende
for jeg må LUKKE den komplett for å kunne starte den igjen, ettersom den ellers bare henger, men å få den lukket, altså jeg har sånn app-killer-app som lukker alt, men den dukker opp igjen av seg selv, og i såfall henger den.
Samme herHer skrus det opp kl 11:30-12:00
Har sett den vi hadde på ca 30 cm. Men vår var 20. Vi gav den og akvariumet bort. Med alle fiskene. Ble lei og skulle flytte så da orket vi ikke dra det med oss overaltHe he sånn sugekoppfisk? Mange typer av de! Og noen av dem blir over en meter lange om de får rette forhold!Den vanligste er ancistrus, der har hannen skikkelige barter ^^ De blir 20 cm- ish! Men gibiseps, eller seilfinne- pleco blir gedigene! De er også veldig vanlige i handelen
-Fra appen-
Ikke trøtt jeg heller :/Fikk visst ikke sove jeg
Jeg er trøtt men hoster konstant, umulig å sove daIkke trøtt jeg heller :/
♡Overgangen feb/mars♡