Aha, da forstår jegNei, håndballkamp. Leda 10-1 og tapar 15-16![]()
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, da forstår jegNei, håndballkamp. Leda 10-1 og tapar 15-16![]()
Hihi, rare de er. Skjønner ikke hvorfor de må ut av det hullet..Den jeg hadde når jeg var liten gjorde også det![]()
Hva er det i koppen? Sjokolade?Vis vedlegget 77682
Velfortjent kveldskos - etter shina leilighet
Noen av dere som skal se alt for norge i kveld?
♡Overgangen feb/mars♡
Ja det er sinsykt mye godt. Bare så synd jeg er dårlig på matfronten. Men er morro å prøve, har jo smakt mye digg til andre.Oi, elsker vilt!!
TuMmY LoVe
Ikke jeg heller.. Får skravle litt så jeg ikke ligger så langt etter neste ukeJeg skal ikke. Sitter og ser fødestuen, og mannen kom akkurat med te![]()
Digger å se på helt vilt på tv 2, får god inspirasjon derJa det er sinsykt mye godt. Bare så synd jeg er dårlig på matfronten. Men er morro å prøve, har jo smakt mye digg til andre.
Var vell kjedelig i akvariumetHihi, rare de er. Skjønner ikke hvorfor de må ut av det hullet..
TuMmY LoVe
Hihi, vi hadde jo gedigent akvarium og masse stasjVar vell kjedelig i akvariumet![]()
JippiDa har jeg 1.000 innlegg og er halvveis![]()
I forhold til å klare det, ja, men jeg her ikke så mye å gå på dersom jeg skulle ønske å ta meg fri en dag eller to..Jippida er du i rute
TuMmY LoVe
I forhold til å klare det, ja, men jeg her ikke så mye å gå på dersom jeg skulle ønske å ta meg fri en dag eller to..
Skulle gjerne ha hatt en 200 flere
Jeg skalVis vedlegget 77682
Velfortjent kveldskos - etter shina leilighet
Noen av dere som skal se alt for norge i kveld?
♡Overgangen feb/mars♡
Da er det berre å stå på litt ekstra no, så klare du fint å henta inn ein halv dag eller to![]()
Kampfisk skal ikke bo i store akvariumer, de er laberyntfisk og må opp til overflaten for å hente luft. I et stort akvarium svømmer de seg i hjel rett og slett. Og ja, fisk som passer i munnen til andre fisk blir mat, trist den ble spist av ålen.Såppas ja! Siste fisken jeg hadde var en kampfisk, etter 2 mnd ga jeg den bort til noen som hadde et stort akvarium. Stakkaren ble oppspist av en ål :/
Du er på god vei til 1.lassen igjen hvertfall sånn som du skravler nåIkke jeg heller.. Får skravle litt så jeg ikke ligger så langt etter neste uke
TuMmY LoVe
Ikke med tanke på hvor lite liv det har vært her den siste tiden..
Var veldig bra i begynnelsen av måneden, men den siste 1,5 ukene har det dabbet veldig av
50% - 50% kaffe og kakao!Hva er det i koppen? Sjokolade?
TuMmY LoVe
GratulererDa har jeg 1.000 innlegg og er halvveis![]()
Wow, hvordn har du klart det?Eg har klart, av ein merkelig grunn, å skriva over 200 innlegg i dag![]()