Stas.Nå står pizzaen i ovnen <3 Vi skal ha lørdagskos på etterskudd idag! Se på reprise av Idol, spise hjemmemekka pizza, smågodt, potetgull og dip!
-Fra appen-
Vi prøvde oss på film med ungene, men nå er de på loftet og leker i stedet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stas.Nå står pizzaen i ovnen <3 Vi skal ha lørdagskos på etterskudd idag! Se på reprise av Idol, spise hjemmemekka pizza, smågodt, potetgull og dip!
-Fra appen-
Usj det hørtes ikke godt utJeg har pakket inn noen kalendergaver, nå ligger jeg rett ut på sofaen. Feberen stiger, hodet verker, halsen er vond å ørene verker. I morgen må jeg være frisk.!
DeiligNå står pizzaen i ovnen <3 Vi skal ha lørdagskos på etterskudd idag! Se på reprise av Idol, spise hjemmemekka pizza, smågodt, potetgull og dip!
-Fra appen-
He he vellykket filmkveldStas.
Nam namDa er middagen inntatt.
Her ble det taco i dag.
Hehe, hørtes kjent utStas.
Åh det hørtes kos ut da, bedre enn fotball!Deilig
Vi hadde kyllingfilet på en seng av poteter og rotgrønnsaker, med den beste sausen jeg noen sinne har smakt, og aspargesetterpå kryper jeg ned i peisestua med godteri og tv'en min, mens mannen ser på fotball i stua
TuMmY LoVe
Nam nam
TuMmY LoVe
Nam namDa er middagen inntatt.
Her ble det taco i dag.
Her er det også fotball. Blir sprø av lyden. Skulle ønske han kunne se den lydløst.Åh det hørtes kos ut da, bedre enn fotball!
-Fra appen-
Uff da, da var det nok snakk om tid ja. Det viste jeg ikke, har hatt akvarium men orket det ikke noe lenge. Var bare et styr synes jegJa, der er det ingen kjære morTrist med fiskemamma, men hun har vært litt småsyk så det var i grunn bare snakk om tid. Butikkfisk er som regel drettet i sterilt vann, så de blir fort syke i et vanlig akvarium.
-Fra appen-
Uff da, da var det nok snakk om tid ja. Det viste jeg ikke, har hatt akvarium men orket det ikke noe lenge. Var bare et styr synes jeg![]()
JeppÅh det hørtes kos ut da, bedre enn fotball!
-Fra appen-
Haha, det hadde vært greitHer er det også fotball. Blir sprø av lyden. Skulle ønske han kunne se den lydløst.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Her er det også fotball. Blir sprø av lyden. Skulle ønske han kunne se den lydløst.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jeg har ikke nok int for å vaske å styre med det hver uke, da er det likere å la værDet kjenner jeg flere som har sagt.
De har skaffet akvarium siden barna ønsker det, og etter et år når barna mister interessen, selger de det på finn siden de ikke lenger orker styret...
Det brukte bestefar pga bestemor irriterte seg over den fotballenHva med trådløse hodetelefoner?
Vi er litt i overkant interessertUff da, da var det nok snakk om tid ja. Det viste jeg ikke, har hatt akvarium men orket det ikke noe lenge. Var bare et styr synes jeg![]()
Såppas ja! Siste fisken jeg hadde var en kampfisk, etter 2 mnd ga jeg den bort til noen som hadde et stort akvarium. Stakkaren ble oppspist av en ål :/Vi er litt i overkant interessertHar to akvarium nå, men har oppe i 14 kar på det meste. Har vært innom det meste, både salt og fersk!
-Fra appen-