Felles skravle 2015

Nå står pizzaen i ovnen <3 Vi skal ha lørdagskos på etterskudd idag! Se på reprise av Idol, spise hjemmemekka pizza, smågodt, potetgull og dip! :D

-Fra appen-
Stas.

Vi prøvde oss på film med ungene, men nå er de på loftet og leker i stedet...

Jeg har pakket inn noen kalendergaver, nå ligger jeg rett ut på sofaen. Feberen stiger, hodet verker, halsen er vond å ørene verker. I morgen må jeg være frisk.!
Usj det hørtes ikke godt ut :( God bedring! <3

-Fra appen-

Da er middagen inntatt.
Her ble det taco i dag.

Nå står pizzaen i ovnen <3 Vi skal ha lørdagskos på etterskudd idag! Se på reprise av Idol, spise hjemmemekka pizza, smågodt, potetgull og dip! :D

-Fra appen-
Deilig :)

Vi hadde kyllingfilet på en seng av poteter og rotgrønnsaker, med den beste sausen jeg noen sinne har smakt, og asparges :) etterpå kryper jeg ned i peisestua med godteri og tv'en min, mens mannen ser på fotball i stua ;)

TuMmY LoVe

Deilig :)

Vi hadde kyllingfilet på en seng av poteter og rotgrønnsaker, med den beste sausen jeg noen sinne har smakt, og asparges :) etterpå kryper jeg ned i peisestua med godteri og tv'en min, mens mannen ser på fotball i stua ;)

TuMmY LoVe
Åh det hørtes kos ut da, bedre enn fotball!

-Fra appen-

Ja, der er det ingen kjære mor :P Trist med fiskemamma, men hun har vært litt småsyk så det var i grunn bare snakk om tid. Butikkfisk er som regel drettet i sterilt vann, så de blir fort syke i et vanlig akvarium.

-Fra appen-
Uff da, da var det nok snakk om tid ja. Det viste jeg ikke, har hatt akvarium men orket det ikke noe lenge. Var bare et styr synes jeg :p

Uff da, da var det nok snakk om tid ja. Det viste jeg ikke, har hatt akvarium men orket det ikke noe lenge. Var bare et styr synes jeg :p

Det kjenner jeg flere som har sagt.
De har skaffet akvarium siden barna ønsker det, og etter et år når barna mister interessen, selger de det på finn siden de ikke lenger orker styret...

Vi er litt i overkant interessert :P Har to akvarium nå, men har oppe i 14 kar på det meste. Har vært innom det meste, både salt og fersk!

-Fra appen-

Vi er litt i overkant interessert :P Har to akvarium nå, men har oppe i 14 kar på det meste. Har vært innom det meste, både salt og fersk!

-Fra appen-
Såppas ja! Siste fisken jeg hadde var en kampfisk, etter 2 mnd ga jeg den bort til noen som hadde et stort akvarium. Stakkaren ble oppspist av en ål :/

Back
Topp