Jeg ser Alt for Norge i reprise,de er herlige.
Det er koselig tv det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser Alt for Norge i reprise,de er herlige.
Vi skal lage kenguru i dag, hvis vi orker å reise oss. Nå har hulerboermannen nettopp trøkka nedpå potetgull... Så vet ikke helt hva som skjer...Ble ikke noe av, mannen har ikke lyst på middag i dag
Selbuvotter til kjæresten til svigermor. Må begynne tidlig med julegavene... er litt treg til å strikkeHva strikker du?
Veldig, digger å se på det.Det er koselig tv det![]()
I helgen spiser vi når hun er i seng hvis vi skal ha litt finere mat. Hvis ikke spiser vi alltid sammen. Nå er ungen vår mye mindre enn dine også daSpiser alle etter at ungene er i seng?
Vi spiser sammen med dem, vi
Her spiser vi sammen. Og litt litt senere...Spiser alle etter at ungene er i seng?
Så flink du erSelbuvotter til kjæresten til svigermor. Må begynne tidlig med julegavene... er litt treg til å strikke
Er nok ikke så flink, men tror de skal bli helt grei.Så flink du er
Vi gjør ikke det nei, elsker å spise sammen med poden i helgeneSpiser alle etter at ungene er i seng?
Kom ut av tellingen , men jeg tror det.Fått de 32 enda?
Her spiser vi sammen. Og litt litt senere...
Er nok ikke så flink, men tror de skal bli helt grei.
I helgen spiser vi når hun er i seng hvis vi skal ha litt finere mat. Hvis ikke spiser vi alltid sammen. Nå er ungen vår mye mindre enn dine også da
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja noe godt som hun ikke trenger å se at vi spiserVi spiser stort sett bare snop senere...
I morgen skal jeg se, da er der 17 mai feiring. Jeg sto rett ved, kanskje jeg havner på tv!!Jeg ser Alt for Norge i reprise,de er herlige.
Takk...Flink som prøver hvertfall.
Taco fredag, og pizza lørdagVi har spist sammen med dem siden de ble gamle nok til å spise "voksenmat", dvs fra ca året.
Men så spiser vi ikke "fint" da, vi spiser normalt pizza på lørdag. Taco på fredag. Ikke denne uka , men normalt. Og ungene sammen med oss.
Så spiser jeg potetgull etter at de er i seng...
Men nå må jeg gå på badet. skravles senere.
Jeg glemte å se på forrige søndag, derfor jeg ser nå. Får se om jeg husker i morgen.I morgen skal jeg se, da er der 17 mai feiring. Jeg sto rett ved, kanskje jeg havner på tv!!
♡Overgangen feb/mars♡
Hun er mest glad i husmannskost. Spiser dårlig om vi har taco og pizza har vi aldri. I går hadde vi indrefilet og i dag er planen kenguru. Vi sitter alle sammen til bords de gangene hun spiser alene. Det er som sagt kun noen få helger. På hverdagene spiser vi alltid sammen og om vi har taco på en hverdag, så får hun det og spiser noe og kaster mest på gulvet.Vi har spist sammen med dem siden de ble gamle nok til å spise "voksenmat", dvs fra ca året.
Men så spiser vi ikke "fint" da, vi spiser normalt pizza på lørdag. Taco på fredag. Ikke denne uka , men normalt. Og ungene sammen med oss.
Vi har også gjort dt siden poden begynte å spise det samme, for oss er det helg.Vi har spist sammen med dem siden de ble gamle nok til å spise "voksenmat", dvs fra ca året.