Felles skravle 2015

Hun er mest glad i husmannskost. Spiser dårlig om vi har taco og pizza har vi aldri. I går hadde vi indrefilet og i dag er planen kenguru. Vi sitter alle sammen til bords de gangene hun spiser alene. Det er som sagt kun noen få helger. På hverdagene spiser vi alltid sammen og om vi har taco på en hverdag, så får hun det og spiser noe og kaster mest på gulvet.

God tur på badet. Snakkes.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Våre får "spesialtilpasset kjøttdeig" med mindre krydder. i alle fall hun, han spiser både det og vanlig. Også har vi unger som er veldig glade i grønnsaker, så tomat og agurk og paprika og salat og ost og litt kjøttdeig i ei lefse, det er "himmelen" det...

Kjøtt spiser de gjerne også, men kenguru har vi aldri prøvd da.

Svin, okse og kylling går derimot helt fint.

Vi har også gjort dt siden poden begynte å spise det samme, for oss er det helg.
Vi har ingen fast meny da

Vår er blitt ganske fast, men ikke fastere enn at vi glatt bryter den når det passer seg sånn.

Bare fredag og lørdag altså, resten varierer.

Skjønner ikke at det er mulig å være så trøtt jeg, for ille å vurdere å legge seg før 21 på en lørdag..

Tror noen av butikkene på andre siden av grensen ta inn "rare" ting fordi nordmenn handler der.
Vi kommer dit for å bruke penger, og å finne "rare" ting, gjør oss nysgjerrige, og vi vil huske stedet til neste gang og muligens fortelle våre venner om det.
Og siden nordmenn bruker mye penger av ganger er det en veldig interessant kunde gruppe.

(Eller er har jeg bare et veldig kynisk syn på handelsstanden nå?)

Ikke kynisk, relativt saklig, tenker jeg.

Skjønner ikke at det er mulig å være så trøtt jeg, for ille å vurdere å legge seg før 21 på en lørdag..

Men det er deilig.

Det var en dag her i uka jeg la meg halv ti mener jeg? På plass i senga rundt halv ti. Jeg trengte det.

Trøtt som en dupp jeg der hører jeg det jeg helt hadde glemt.
Naboen skulle ha fest i natt

Er bare fryktelig sliten etter det styret med bilen før i dag, være på hoppeloppeland, overtrøtte barn, gruer meg til UL på tirsdag og så videre.

Trøtt og sliten meg = hormonell meg

Ikke mannen sin skyld denne gang
Lille venn, du må glede deg til tirsdag. Du skal se baby'n din. Det blir så koselig. Måtte blad meg litt tilbake å se hva som har skjedd. Så kjipt med slikt biltrøbbel. Slikt passer aldri! Huff!

♡Jente 05.07.2013♡

Nooooo! Passer ikke i dag! Hørselvern? Sov i ro?

♡Jente 05.07.2013♡

Passer ikke i det hele tatt i dag.
Men når det er sagt, de er ikke fest folk, og de har sagt i fra i god tid.
Hører musikken dere når jeg sitter i sofaen (men den står også inntil veggen inn til dem)...

Ja, det har det vært og du fortjener en god natt søvn og kanskje litt fotmassasje av mannen:D

♡Jente 05.07.2013♡

Mannen kommer ikke til å varte meg opp siden han er snydens forkjølet og går allerede i søvne.
Han kommer til å sovne før hodet når hode puten.
En god nattssøvn kommer jeg ikke til å få

Passer ikke i det hele tatt i dag.
Men når det er sagt, de er ikke fest folk, og de har sagt i fra i god tid.
Hører musikken dere når jeg sitter i sofaen (men den står også inntil veggen inn til dem)...

Folk som ikke fester ofte, og gir beskjed, slike har man gjerne litt høyere toleranse for, ja.

Men etter en slik dag fortjener dere å få sove

Back
Topp