Felles skravle 2015

Sorry jenter.
Er hormonell og sur i kveld, og egentlig ikke i skravlehumør.
Og dessuten ser jeg ikke "Alt for Norge"...

Men burde ha 75 innlegg til :(

Hun er mest glad i husmannskost. Spiser dårlig om vi har taco og pizza har vi aldri. I går hadde vi indrefilet og i dag er planen kenguru. Vi sitter alle sammen til bords de gangene hun spiser alene. Det er som sagt kun noen få helger. På hverdagene spiser vi alltid sammen og om vi har taco på en hverdag, så får hun det og spiser noe og kaster mest på gulvet.

God tur på badet. Snakkes.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Kenguru?:o

♡Overgangen feb/mars♡

Sorry jenter.
Er hormonell og sur i kveld, og egentlig ikke i skravlehumør.
Og dessuten ser jeg ikke "Alt for Norge"...

Men burde ha 75 innlegg til :(
Du da... Det er ikke så kult. Har dere noen koselige planer i morgen? Har mannen gjort noe "galt"? Jeg henger meg opp i så mye rart om dagen at hulerboermannen har lyst til å kappe hode av meg også er det jeg som blir sur, hehe!

♡Jente 05.07.2013♡

Du da... Det er ikke så kult. Har dere noen koselige planer i morgen? Har mannen gjort noe "galt"? Jeg henger meg opp i så mye rart om dagen at hulerboermannen har lyst til å kappe hode av meg også er det jeg som blir sur, hehe!

♡Jente 05.07.2013♡

Er bare fryktelig sliten etter det styret med bilen før i dag, være på hoppeloppeland, overtrøtte barn, gruer meg til UL på tirsdag og så videre.

Trøtt og sliten meg = hormonell meg

Ikke mannen sin skyld denne gang

Oj, spennende :eek:

♡Overgangen feb/mars♡

Tror noen av butikkene på andre siden av grensen ta inn "rare" ting fordi nordmenn handler der.
Vi kommer dit for å bruke penger, og å finne "rare" ting, gjør oss nysgjerrige, og vi vil huske stedet til neste gang og muligens fortelle våre venner om det.
Og siden nordmenn bruker mye penger av ganger er det en veldig interessant kunde gruppe.

(Eller er har jeg bare et veldig kynisk syn på handelsstanden nå?)

Back
Topp