Har nesten bare pensjonister rundt oss viNedturhar og en høylytt nabo i helgene. Ser heldigvis ut som det blir stille i natt
♡Overgangen feb/mars♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nesten bare pensjonister rundt oss viNedturhar og en høylytt nabo i helgene. Ser heldigvis ut som det blir stille i natt
♡Overgangen feb/mars♡
Kjipt.
Bor dere så tett at det er veldig plagsomt? finnes det vinduer å lukke/alternative rom å sove i/sov-i-so?
Nedturhar og en høylytt nabo i helgene. Ser heldigvis ut som det blir stille i natt
♡Overgangen feb/mars♡
Kjipt med fest når man er slitenTrøtt som en dupp jeg der hører jeg det jeg helt hadde glemt.
Naboen skulle ha fest i natt
Minuset er at jeg våkner midt på natta
Du har ikke et gjesterom/barnerom/sofa du kan sove på?
det har vi også, denne helgen er det faktisk stilleNedturhar og en høylytt nabo i helgene. Ser heldigvis ut som det blir stille i natt
♡Overgangen feb/mars♡
Har nesten bare pensjonister rundt oss vi![]()
Jeg har også konstant søvnunderskudd, men sover ikke bra...Jeg sov som en stein til klokka var seks (vekkerklokka, det var jo arbeidsdag) jeg. Jeg har vel kontant søvnunderskudd, og jeg sover godt.
Da er det jo håp da, om at det kanskje ikke blir så ille!?Passer ikke i det hele tatt i dag.
Men når det er sagt, de er ikke fest folk, og de har sagt i fra i god tid.
Hører musikken dere når jeg sitter i sofaen (men den står også inntil veggen inn til dem)...
Ikke mannen sin skyld til dårlig søvn, men naboens fest
Det var da som søren!Mannen kommer ikke til å varte meg opp siden han er snydens forkjølet og går allerede i søvne.
Han kommer til å sovne før hodet når hode puten.
En god nattssøvn kommer jeg ikke til å få
Jeg har også konstant søvnunderskudd, men sover ikke bra...
Hørtes digg ut å sove så lenge
De har noen tenåringer i nabo huset. Datteren feirer kun bursdag med fest og sønnen tror jeg er på ferie eller blitt kastet ut( han er ca 23)Vi bor i enebolig i enden av en blindvei.
Det bor... ei relativt gammel dame i det ene nabohuset, og et godt voksent par med tenåringsunger i det andre. De ungene hadde hver sin fest i vinter, men konkluderte hver av dem med at det var for mye jobb å rydde og vaske etterpå at dette gidder de ikke på ei stund.
Det er lite bråk. Det er et sosialt samhold her som medfører nabolagsfester av det fuktige slaget da, enten i telt oppe på jordet her (en grunn til at vi ikke har så mange naboer er at vi har en gård som nabo. Det er mye gress før det kommer til det huset) eller i en garasje borti veien her eller noe sånn. Mannen deltar av og til om det passer seg sånn. Men plagsomt er det aldri.
Så bra at du prøver det. Hvor lange skal de holde på?De pleier ikke å ha fest, og det er sendt ut nabovarsel.
Er rekkehus inntil vårt så hører gjennom veggen.
KOmmer nok til å prøve sov i ro
Så bra at du prøver det. Hvor lange skal de holde på?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Selv om de har spurt skal det jo være stilt i ett nabolag kl 23Så bra at du prøver det. Hvor lange skal de holde på?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
De har noen tenåringer i nabo huset. Datteren feirer kun bursdag med fest og sønnen tror jeg er på ferie eller blitt kastet ut( han er ca 23)
Har ikke bodd hjemme siden jeg var 16, men måtte reise bort for å gå skole.23 åringer pleier jo gjerne å flytte hjemmefra?
Ikke bodd hjemme siden jeg var 19 år og 2 uker. Mannen var 19 år og 6 uker, ettersom han er en måned eldre enn meg, og vi begge flyttet hjemmefra samtidig (begynte på samme skole samtidig, men møttes ikke reelt før noen år senere)
Tror ikke de kommer til å slutte da...Selv om de har spurt skal det jo være stilt i ett nabolag kl 23![]()
Får håpe det ikke blir hele natta da...Det har de ikke sagt noe om..