Felles skravle 2015

Ja, tenke seg til! God morgen til deg også!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Her er vi tidlig pån selv om det er helg ;) har ingen planer for dagen, men vi må vel prøve å finne på noe

God morgen. :-)

Om det blir som sist, er dette el dagen. Kroppen viser ingen forberedelser. Negativ el test, nærmest som en skyggestrek i går, og ikke noe slim.

Sist fikk jeg også negativ dag 14, svak men sterkere klokka 11 Dag 15, og ca like sterk/kanskje positiv klokka 15, og litt slim.

Tempen steg dag 16, så el dag 15.

I dag er dag 15. Vi får se hva tester viser i løpet av dagen, og ikke minst tempen i morgen. Jeg håper på el i helga.

God morgon :) Her har me vore våken i 2,5 timar alt og jr skal snart ta sin første dupp :)

❤️Gutt Februar 2014❤️

God morgen:)

Her har jeg ikke stått opp enda:)

Planen for dagen jenter?

♡Overgangen feb/mars♡

Skal på trening kl 11, bortsett frå det er det ingen planar :) For første gong på x-antall mnd :P

❤️Gutt Februar 2014❤️

God morgen. :)

Om det blir som sist, er dette el dagen. Kroppen viser ingen forberedelser. Negativ el test, nærmest som en skyggestrek i går, og ikke noe slim.

Sist fikk jeg også negativ dag 14, svak men sterkere klokka 11 Dag 15, og ca like sterk/kanskje positiv klokka 15, og litt slim.

Tempen steg dag 16, så el dag 15.

I dag er dag 15. Vi får se hva tester viser i løpet av dagen, og ikke minst tempen i morgen. Jeg håper på el i helga.

Så utrolig frustrerende.
Håper kroppen din snart finner fornuft og verper

Vet dere hva.
I dag morges tok jeg de siste medisinene...
I morgen er jeg 12+0 og andre trimester :)

Tenk at jeg skulle få lov til å komme så langt.
Nå må jeg bare få overstått UL'en på tirsdag så kan jeg senke skuldrene

Vet dere hva.
I dag morges tok jeg de siste medisinene...
I morgen er jeg 12+0 og andre trimester :)

Tenk at jeg skulle få lov til å komme så langt.
Nå må jeg bare få overstått UL'en på tirsdag så kan jeg senke skuldrene
Herlig. Jeg er 12 i dag. Første ul? Spennende!!! Jeg tror andre trimester begynner uke 14 jeg...?!?

Excuse me, Damn that autocorrect!

ImageUploadedByBV Forum1410593840.911453.jpg

❤️Gutt Februar 2014❤️

Hurra for 12 uker til dere! :)

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡

Back
Topp