Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne gjort det sjølv, men pr no har me for liten plass... Ingen loft eller kjellar, og bod + garasje er stappfullt.
Gutt Februar 2014
![]()
Det ble slik.Hvor mange har du?
Vi har loft men det er for varmt til å tørke noe der.
Litt flere enn meg da, jeg har kvittet meg med mange så nå har jeg bare to hyller med bøkerDet ble slik.
Skal ha en kurv i nederste hylle.
Jeg drikker faktisk ikke julebeus, men drt er den røde jeg husker fra jeg var barn og som gir meg julestemningEr vi uenige i julebrusenbruuuuun
Dahls <3
Brått stille?
Det er snart nattatid her, så vi får snakkes i morgen, da
Men julebrusen e so godt og passar så fint inn i juletida
Gutt Februar 2014
![]()
God natt, sov godt og drøym søtt
Gutt Februar 2014
![]()
Brått stille?
Det er snart nattatid her, så vi får snakkes i morgen, da
Ja, det gjør den. Derfor kjipt med to unger som ikke liker kulsyre...
Jeg har ikke lagt meg... Men jeg skal det nå. Hva har du å si om vinen? Den lukter jo hvertfall rødt, og smaker veldig mildt? Men hva er dommen din?Skulle til å si det samme.
Folk pleier da å si natta får de legger seg![]()
Hihi, sånn er det bareJeg drikker faktisk ikke julebeus, men drt er den røde jeg husker fra jeg var barn og som gir meg julestemning
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jeg har ikke lagt meg... Men jeg skal det nå. Hva har du å si om vinen? Den lukter jo hvertfall rødt, og smaker veldig mildt? Men hva er dommen din?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Mmmmm, hørtes godt utLangstekt svin indrefile med stakt kantarell, sjampinjong og gulrøtter, gratinerte poteter og saus
Da slipper du det brus-maset!Ja, det gjør den. Derfor kjipt med to unger som ikke liker kulsyre...