Men mange som drikker den her også... må jo kjøpe den før jul. For når julen er her så er den utsolgt.Veldig bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men mange som drikker den her også... må jo kjøpe den før jul. For når julen er her så er den utsolgt.Veldig bra![]()
Men mange som drikker den her også... må jo kjøpe den før jul. For når julen er her så er den utsolgt.
Ja, men kom til uhell å drikke den opp.. og da var det fritt i flere mils omkretsJulebrus kjøpes inn i november, sånn at man har til advent, også handler man litt mer så man har til jula.
DET gjør ikke jeg heller
Men jeg snakker om det, forbereder.
Jeg begynner jo å lage julematen i oktober, tenker jeg.
Kalkun pleier vi på nyttårsaftenJa, eg byrjar og tidleg med å laga mat, men det er mest fordi me har kalkunmiddag første helga i desember og julebord andre helga i desember der vi er 12 stk pr middag. Så, blir ein del rotmos eg må laga
Gutt Februar 2014
![]()
Ja, men kom til uhell å drikke den opp.. og da var det fritt i flere mils omkrets![]()
Ja, eg byrjar og tidleg med å laga mat, men det er mest fordi me har kalkunmiddag første helga i desember og julebord andre helga i desember der vi er 12 stk pr middag. Så, blir ein del rotmos eg må laga
Gutt Februar 2014
![]()
Kalkun pleier vi på nyttårsaften![]()
Jeg skal salte og tørke kjøttet jeg, derav at vi begynner tidlig. Det må jo henge lenge til tørk.
Flink du erJeg skal salte og tørke kjøttet jeg, derav at vi begynner tidlig. Det må jo henge lenge til tørk.
Hva har du laget?Endelig.
Litt over en time forsinket og maten er på bordet
Det gjer heldigvis pappa
Gutt Februar 2014
![]()
Der jeg vokste opp var den rød men ette r jeg smakte den andre så er det den jeg foretrekkerJa, også har det med tradisjon å gjøre, hva man er vant til. For meg SKAL julebrus være rød. det har den alltid vært. for andre, som er oppvokst andre steder, er det brun den er og har vært og skal være.
Også er det jo noen som ikke har så nostalgisk forhold til det, og drikker det som er godt, da.
Flink du er![]()
Heldigvis hadde mannen min samme der. Men han liker ikke pinnekjøtt, derfor blir det ribbe.Det hadde me og, men det vart ny tradisjon når eg vart i lag med gubben for dei har svineribbe/pinnekjøtt osv på nyttårsafta.
Gutt Februar 2014
![]()
God plan!siden vi ikke får eget juleforum, eller altså, ledelsen klarer ikke bestemme seg for om vi skal få det, så tar vi det i skravletråden.
Får vi eget juleforum kan vi la være å spre jul til alle som ikke vil ha jul i september.
(protestaksjon på generell? Spamme det med masser av juletråder?)
Hva har du laget?
♡Overgangen feb/mars♡