Ja, tenke seg til! God morgen til deg også!God morgennå var det endelig helg.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tenke seg til! God morgen til deg også!God morgennå var det endelig helg.
Her er vi tidlig pån selv om det er helgJa, tenke seg til! God morgen til deg også!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
God morgenGod morgennå var det endelig helg.
God morgenGod morgonHer har me vore våken i 2,5 timar alt og jr skal snart ta sin første dupp
Gutt Februar 2014
![]()
Handle klær og sko til ungene, og mat til de neste dagene. Og rydde hus.God morgen
Her har jeg ikke stått opp enda![]()
Planen for dagen jenter?
♡Overgangen feb/mars♡
God morgen
Her har jeg ikke stått opp enda![]()
Planen for dagen jenter?
♡Overgangen feb/mars♡
Flink du er!Skal på trening kl 11, bortsett frå det er det ingen planarFor første gong på x-antall mnd
Gutt Februar 2014
![]()
God morgenGod morgen
Sent from my iPad using BV Forum
Rydde og stelle litt hjemme nå gjøres her og :/Handle klær og sko til ungene, og mat til de neste dagene. Og rydde hus.
God morgen
Sovet godt?
♡Overgangen feb/mars♡
God morgen.
Om det blir som sist, er dette el dagen. Kroppen viser ingen forberedelser. Negativ el test, nærmest som en skyggestrek i går, og ikke noe slim.
Sist fikk jeg også negativ dag 14, svak men sterkere klokka 11 Dag 15, og ca like sterk/kanskje positiv klokka 15, og litt slim.
Tempen steg dag 16, så el dag 15.
I dag er dag 15. Vi får se hva tester viser i løpet av dagen, og ikke minst tempen i morgen. Jeg håper på el i helga.
Herlig. Jeg er 12 i dag. Første ul? Spennende!!! Jeg tror andre trimester begynner uke 14 jeg...?!?Vet dere hva.
I dag morges tok jeg de siste medisinene...
I morgen er jeg 12+0 og andre trimester
Tenk at jeg skulle få lov til å komme så langt.
Nå må jeg bare få overstått UL'en på tirsdag så kan jeg senke skuldrene
Den lilla appen der er ikke helt riktig. Man må lese på uke 12(11+0-11+6) når man er i uke 12 osv. Teksten på uke 13(12+0-12+6) stemmer ikke med det som står om uke 12 i svangerskapsbøker, bv og andre apper osv..
Så bra... da er de mest nervepirrende ukene overVet dere hva.
I dag morges tok jeg de siste medisinene...
I morgen er jeg 12+0 og andre trimester
Tenk at jeg skulle få lov til å komme så langt.
Nå må jeg bare få overstått UL'en på tirsdag så kan jeg senke skuldrene