Men fortsatt tidligJr våkna 05:30 og klar til å starte dagen... Vel, er bedre enn kl 04:30![]()
Gutt februar 2014
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men fortsatt tidligJr våkna 05:30 og klar til å starte dagen... Vel, er bedre enn kl 04:30![]()
Gutt februar 2014
![]()
God bedring til degGod bedring til dem? Det er mitt hode og min snørr som er problemet... Hehehuleboermannen lå bare ved siden av meg for å sove og jeg syntes han pustet "feil". Ungen våknet nok bare av nok en tann og sovnet etter litt vann, dentinox og en klem. Men bare det å stå opp da jeg hadde prøvd å sovne i en time og begynte å nærme meg stadiet man trenger å være i, så måtte jeg opp...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
God morgenGod morgen alle!planer for dagen?
♡Overgangen feb/mars♡
Takk snilleGod bedring til deg
Prøve å ha en finfin dag på jobb inkl litt skravling.God morgen
Jobb på min plan
Får ikke skravlet på obb jeg, om jeg ikke skraver når jeg sitter på do daPrøve å ha en finfin dag på jobb inkl litt skravling.
♡Jente 05.07.2013♡
Ikke mulig. Det er et punkt med ekstern deadline i dag. Og resten med interne. Jeg må få dette unna før neste fredag, da skal jeg levere regnskapet for august, så å purre på bilag, fakturere det som skal være fakturert, og avstemme inntekter må være gjort før det.Det får gjøres før neste fredag
TuMmY LoVe
God morgen alle!planer for dagen?
♡Overgangen feb/mars♡
Bare noen små timer til oul!!
♡ Februar 2015 ♡
Her skal vi i begravelse, så det blir nok en snål dag :/God morgen alle!planer for dagen?
♡Overgangen feb/mars♡
Her skal vi i begravelse, så det blir nok en snål dag :/
Nei, tror det kommer til å blo en tårevåt dag :/Uff da.
Kondolerer så mye.
Begravelser er ikke noe gøy..
God morgen til deg også.
Planer... La meg tenke.
Nå har jeg levert gutten på skolen, og mannen på toget.
I barnehagen til frøkna er det planleggingsdag.
Jeg tenker jeg skal få
- Ryddet og vasket 2. etasje
- Vaske minst 2 maskiner med klær
- Lagen middagsliset for neste uke, og handleliste til i morgen
- Handle på Ikea
- Skifte sengetøy på sengene til barna
- Rydde 1. etasje
- Vaske begge badene og gjeste doen
....
....
....
Hmmm... Den sofaen det så veldig god ut....
Heldig!Bare noen små timer til oul!!
♡ Februar 2015 ♡
Oj, 40 på venteliste?! Burde bygge en barnehage til da jo!Planen er å ringe et par kjøkkenfolk som kan komme å tegne kjøkken og ringe kommunedama som har med barnehager å gjøre. Nå går ungen i barnehage i den kommunen vi bodde før fordi det er 40 på venteliste her. Hun sa i sommer at jeg skulle ringe tilbake tidlig høst for å høre ståa, så da må jeg jo gjøre det.
♡Jente 05.07.2013♡
Hørtes fornuftig ut. Her tror jeg at jeg venter til i morgen med det;DGod morgonPlanen for i dag er å ta helgevasken slik at eg kan ta helg med god samvittighet
![]()
Gutt Februar 2014
![]()