Mye kosligere å sitte sammen med frøkna og se på 101 dalmatinere og legge puslespill enn å gjøre husarbeid..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo det stemmerVar det ikke de som hadde gitt deg avslag på tidlig UL selv om fastlegen skrev rekvisisjon?
I så fall hadde jeg møtt om og lekt "dum"....
Spennende, lykke tilBare noen små timer til oul!!
♡ Februar 2015 ♡
Uff da, klem til deg.Her skal vi i begravelse, så det blir nok en snål dag :/
He he sånn bortsett fra at jeg knapt nok rekker å gå på doDet må du jo
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Dt skjønner jeg godt er koseligere jaMye kosligere å sitte sammen med frøkna og se på 101 dalmatinere og legge puslespill enn å gjøre husarbeid..
Mye stress med å lage mat før man skal i kirken. Aner ikke om jeg har noen svarte finklær heller...Uff da, klem til deg.
Hun har akkurat knekt pusle koden.Dt skjønner jeg godt er koseligere ja
Så gøy, hvor gammel er hun?Hun har akkurat knekt pusle koden.
Tidligere klarte hun kun 9 og 12 brikker for det tok hun på hukommelsen.
Nå driver jeg og utfordrer henne ved å gi henne stadig større..
Hun klarte fint et på 20, så jeg ga henne et på 48 brikker og ba hanne løse det med litt hjelp og det går fint
Hvorfor var du henvist til tidlig ul?Jo det stemmer
TuMmY LoVe
Så gøy, hvor gammel er hun?
He he , ikke så lett å huske nøyaktig nei, hun er veldig flink synes jegLa meg tenke.
Hun er 2 år og 9 måneder om 4 dager
Syns hun er veldig flink.He he , ikke så lett å huske nøyaktig nei, hun er veldig flink synes jeg
Jeg er veldig usikker på hvor langt på vei jeg er, kan være 4 uker lenger. Og legen mistenkte to da hun tok ul. Men hu har dårlig kvalitet på ul apparatet sitt, så vanskelig å se så tidlig(var der i uke 8)Hvorfor var du henvist til tidlig ul?
Normalt ville jeg sagt fra, men i en slik situasjon kunne jeg vurdert å møte
Og det er hvertfall sant! Fryktelig sta så jeg har jo bestemt meg for og vite og det kan ingen rikke meg fraMen har fått inntrykk at hun kan være fryktelig sta også, så dersom hun hadde bestemt seg for å ikke vite...
Min 8-åring synes puslespill er kjedelig...Oi, min på 3,5 legger ikke puslespill. Seksåringen kan, men det et ikke det han driver mest med. Slett ikke. (men han bygger Lego, da)
Tvillinger - så spennendeJeg er veldig usikker på hvor langt på vei jeg er, kan være 4 uker lenger. Og legen mistenkte to da hun tok ul. Men hu har dårlig kvalitet på ul apparatet sitt, så vanskelig å se så tidlig(var der i uke 8)
TuMmY LoVe