Felles skravle 2015

God bedring til dem? Det er mitt hode og min snørr som er problemet... Hehe;) huleboermannen lå bare ved siden av meg for å sove og jeg syntes han pustet "feil". Ungen våknet nok bare av nok en tann og sovnet etter litt vann, dentinox og en klem. Men bare det å stå opp da jeg hadde prøvd å sovne i en time og begynte å nærme meg stadiet man trenger å være i, så måtte jeg opp...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
God bedring til deg

Det får gjøres før neste fredag ;)

TuMmY LoVe
Ikke mulig. Det er et punkt med ekstern deadline i dag. Og resten med interne. Jeg må få dette unna før neste fredag, da skal jeg levere regnskapet for august, så å purre på bilag, fakturere det som skal være fakturert, og avstemme inntekter må være gjort før det.

Lista for i dag er for i dag, fordi jeg har andre ting på lista for mandag. Og tirdag. Og ja, mye før neste fredag.

Jeg elsker fredag.

Sent ute. Ser på klokka, tenker trafikken. Kjører. Ser ingen kø? Det går i 60 i 70 sona. Det stopper ikke? På radioen forteller de om trafikken. Ingen problemer å melde. Nei, ikke her heller! Ok, 30-40 gjennom tunnelen, men normalt er det 0-20 her. Det stopper aldri!

Jeg elsker fredagstrafikken!!!

Også elsker jeg den følelsen. Sitter på do tidlig om morgenen, ikke våken enda. Tenker på uka, skal vi se, det var torsdag i går. Det er fredag!!! Helg når vi kommer hjem!

Jeg elsker fredag!

God morgen alle!:) planer for dagen?:)

♡Overgangen feb/mars♡

God morgen til deg også.

Planer... La meg tenke.
Nå har jeg levert gutten på skolen, og mannen på toget.
I barnehagen til frøkna er det planleggingsdag.
Jeg tenker jeg skal få
- Ryddet og vasket 2. etasje
- Vaske minst 2 maskiner med klær
- Lagen middagsliset for neste uke, og handleliste til i morgen
- Handle på Ikea
- Skifte sengetøy på sengene til barna
- Rydde 1. etasje
- Vaske begge badene og gjeste doen
....
....
....

Hmmm... Den sofaen det så veldig god ut....

Bare noen små timer til oul!!

♡ Februar 2015 ♡

• Liker
Reactions: EJ
God morgen til deg også.

Planer... La meg tenke.
Nå har jeg levert gutten på skolen, og mannen på toget.
I barnehagen til frøkna er det planleggingsdag.
Jeg tenker jeg skal få
- Ryddet og vasket 2. etasje
- Vaske minst 2 maskiner med klær
- Lagen middagsliset for neste uke, og handleliste til i morgen
- Handle på Ikea
- Skifte sengetøy på sengene til barna
- Rydde 1. etasje
- Vaske begge badene og gjeste doen
....
....
....

Hmmm... Den sofaen det så veldig god ut....

Oj, det var mye:) du er flink. Her er det jobb til 15:45, etter det blir det ikke gjort mye kjenner jeg :p

♡Overgangen feb/mars♡

Planen er å ringe et par kjøkkenfolk som kan komme å tegne kjøkken og ringe kommunedama som har med barnehager å gjøre. Nå går ungen i barnehage i den kommunen vi bodde før fordi det er 40 på venteliste her. Hun sa i sommer at jeg skulle ringe tilbake tidlig høst for å høre ståa, så da må jeg jo gjøre det.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Oj, 40 på venteliste?! Burde bygge en barnehage til da jo!

♡Overgangen feb/mars♡

Back
Topp