Er et av leilighetskompleksene i det området som har det inkludert.Hushjelp burde vært inkludert![]()
Vet ikke om det er den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er et av leilighetskompleksene i det området som har det inkludert.Hushjelp burde vært inkludert![]()
Tror sleskhet er påbudt hos meglere. Disse folkene som er med på visningen, er det sånn at de er på jakt etter leilighet? Har gått litt til og fra, og har ikke fått med meg hele konseptet.Må man ikke har det dersom man skal selge dyre leiligheter til unge menn?
Det at jeg er bekymret for gutten min, er ikke ensbetydende med at jeg ikke er fornøyd med skolens innsats.
Graviditeten tar på, og jeg er fortiden *litt* overarbeidet på jobb.
Dette er ikke det jeg trengt nå.
Skulle bare ønske alt var perfekt
Vestby kommune er stor.Jeg trodde det var ganske idyllisk i Vestby, jeg.. Men nå har jeg aldri vært i disse traktene heller.
Håper det roer seg ned på jobb, og at det ordner seg på skolen. Graviditeten blir forhåpentigvis også litt lettere i 2. trimester?
Må kanskje det?hadde ikke funket som salgstriks på meg
![]()
♡Overgangen feb/mars♡
Kommer dit på søndag.
Senker ikke skuldrene før etter UL på tirsdag
Skulle bare ønske mannen kunne ha vært med sånn i tilfelleUl på tirsdag blir bra![]()
Tenk, du er nesten 12 uker på vei! Når var du på ul sist?Kommer dit på søndag.
Senker ikke skuldrene før etter UL på tirsdag
Tenk, du er nesten 12 uker på vei! Når var du på ul sist?
Skulle bare ønske mannen kunne ha vært med sånn i tilfelle
Ikke helt overrasket20 mill ja!
♡Overgangen feb/mars♡
Nå er programmet ferdigSkjønner dere ser tv, så der er en del innlegg jeg ikke kommenterer så mye, for tv har jeg ikke satt på, jeg jobber tross alt (bare stoppet timeregistreringa litt for ei lita pause nå)
Takk, fornøyd selv hvertfallFlink!!
Jeg er supertrøtt, vurderer faktisk å køye*gjespe* Jeg er faktisk trøtt
Klokak er 2117, det er litt tidlig å legge seg enda.
Dertil hadde jeg tenkt å klargjøre en rapport til før jeg legger meg. ideelt sett.
Ja, å ha med faren på slike ting er veldig greit. dumt han ikke kan, er det noen andre du kan ha med deg?
Nå er programmet ferdig![]()