Felles skravle 2015

*digitalforsender halve posen*

Har litt lyst på, men det er for mye, altfor, altfor mye.

Er også litt dumt om jeg spiser for mye av det nå.
Mannen kom akkurat inn døren med pizza

Kims salt og pepper, viste det seg.

Ikke helt det jeg TRODDE jeg hadde, men det var visst det jeg i går trodde jeg hadde lyst på... (fordi det var den største posen jeg så?)
Er ikke så glad i riflet potetgutt. Jeg er glad i lays med salt. Har ikke det i hus, men jeg har paprikabamser. Ikke potetgull, men hører til i potetgullhylla, så det er innafor.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Er ikke så glad i riflet potetgutt. Jeg er glad i lays med salt. Har ikke det i hus, men jeg har paprikabamser. Ikke potetgull, men hører til i potetgullhylla, så det er innafor.

♡Jente 05.07.2013♡

Ok, jeg skjønner meg herved ikke på deg.....

- Ikke ostepopp
- Potet gull som IKKE :confused004 er riflet

Det er jo ikke dumt å sjekke, om du mistenker at det er grunnen, men ellers muligens be om å å få "full sjekk" av vitaminer og mineraler, blodprosent og brludtrykk og hele greia?

Svimmel om dagen jeg også, ikke så ille egentig, og vi er så vant til det at mannen bare støtter meg på et blunk når han ser jeg står stille. Eller stopper jeg når jeg har reist meg "bare holder deg litt jeg" :)

Jeg har "midlertidig blodtrykksfall", mer aktivit i perioder (mye mer aktivt når jeg er gravid, men ellers også) som rett og slett gjør at blodtrykket går i gulvet et lite øyeblikk når jeg reiser meg. Det kommer seg etter et lite minutt.
Bør sikkert sjekke alt ja. Jeg aner ikke hva som er grunnen

♡Jente 05.07.2013♡
Ikke glad i riflet potetgull? Går det an

Jeg liker både riflet og "naturlig", men lays har jeg vel egentlig ikke smakt engang.

Jeg spiser det meste med salt, salt og pepper, eller paprika, men ikke noe med rømme eller ost. Jeg er veldig glad i potetgull, men dette her er slett ikke favotitten, og hvorfor jeg kjøpte det er noe uvisst...

Pizza hadde vært bedre

Dette var ikke det jeg hadde lyst på, kjenner jeg.

Og der var den. Hetebølgen.

Dag 4 av pergo før det kom denne gangen. Brått og brutalt, kom nå! Satt under pledd for et halvt minutt siden...

Back
Topp