*digitalforsender halve posen*
Har litt lyst på, men det er for mye, altfor, altfor mye.
Er også litt dumt om jeg spiser for mye av det nå.
Mannen kom akkurat inn døren med pizza
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*digitalforsender halve posen*
Har litt lyst på, men det er for mye, altfor, altfor mye.
Mitt er altfor lavt, ubehagelig!Jeg er så svimmel og kvalm om dagen, lurer på om jeg må sjekke jernlageret mitt gitt
Takk det sammeHåper du får en flott helg![]()
Koselig med sene middager ogsåVi er som vanlig seine med middagen, så nå holder jeg på å lage shepherds pie mens mannen er på butikken og kjøper inn snop![]()
Er ikke så glad i riflet potetgutt. Jeg er glad i lays med salt. Har ikke det i hus, men jeg har paprikabamser. Ikke potetgull, men hører til i potetgullhylla, så det er innafor.Kims salt og pepper, viste det seg.
Ikke helt det jeg TRODDE jeg hadde, men det var visst det jeg i går trodde jeg hadde lyst på... (fordi det var den største posen jeg så?)
Er ikke så glad i riflet potetgutt. Jeg er glad i lays med salt. Har ikke det i hus, men jeg har paprikabamser. Ikke potetgull, men hører til i potetgullhylla, så det er innafor.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
er rifletBør sikkert sjekke alt ja. Jeg aner ikke hva som er grunnenDet er jo ikke dumt å sjekke, om du mistenker at det er grunnen, men ellers muligens be om å å få "full sjekk" av vitaminer og mineraler, blodprosent og brludtrykk og hele greia?
Svimmel om dagen jeg også, ikke så ille egentig, og vi er så vant til det at mannen bare støtter meg på et blunk når han ser jeg står stille. Eller stopper jeg når jeg har reist meg "bare holder deg litt jeg"
Jeg har "midlertidig blodtrykksfall", mer aktivit i perioder (mye mer aktivt når jeg er gravid, men ellers også) som rett og slett gjør at blodtrykket går i gulvet et lite øyeblikk når jeg reiser meg. Det kommer seg etter et lite minutt.
Ikke glad i riflet potetgull? Går det anEr ikke så glad i riflet potetgutt. Jeg er glad i lays med salt. Har ikke det i hus, men jeg har paprikabamser. Ikke potetgull, men hører til i potetgullhylla, så det er innafor.
♡Jente 05.07.2013♡
Det gjør du rett i. Her blir det jobb og familie kos som står på tapetetTakk det sammeskal kose meg Max med mann og barn
TuMmY LoVe
Greit å få tatt hel sjekk innimellom, kan være så mye rart man mangler..Bør sikkert sjekke alt ja. Jeg aner ikke hva som er grunnen
Pizza er godtEr også litt dumt om jeg spiser for mye av det nå.
Huff!! Lurt å sjekke det da, ja!Jeg er så svimmel og kvalm om dagen, lurer på om jeg må sjekke jernlageret mitt gitt
Hva spiste ungene?Er også litt dumt om jeg spiser for mye av det nå.
Synes den til Grandiosa med ost i bunnen er god jegPizza er godt
Det kommer mer... Ikke ost og løk!Ok, jeg skjønner meg herved ikke på deg.....
- Ikke ostepopp
- Potet gull som IKKEer riflet
Jeg spiser det omIkke glad i riflet potetgull? Går det an
Ungene spiste kyllingevinge klubberHva spiste ungene?
♡Jente 05.07.2013♡