Felles skravle 2015

Vi er som vanlig seine med middagen, så nå holder jeg på å lage shepherds pie mens mannen er på butikken og kjøper inn snop :)

Åh, potetgull! Hva slags har du?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Kims salt og pepper, viste det seg.

Ikke helt det jeg TRODDE jeg hadde, men det var visst det jeg i går trodde jeg hadde lyst på... (fordi det var den største posen jeg så?)

Helt fantastisk!:) kjedlig å være edru på jobbtur bare!:(

♡Overgangen feb/mars♡

Det er jeg alltid, så derved er det egentig veldig greit med en arbeidsgiver hvor jobbsammenkomster og turer ikke inneholder forventninger om fyll. Noen tok seg øl eller vin til maten vår vi var på tur sist helg, ikke noe som lignet på fyll.

Jeg er så svimmel og kvalm om dagen, lurer på om jeg må sjekke jernlageret mitt gitt

Det er jo ikke dumt å sjekke, om du mistenker at det er grunnen, men ellers muligens be om å å få "full sjekk" av vitaminer og mineraler, blodprosent og brludtrykk og hele greia?

Svimmel om dagen jeg også, ikke så ille egentig, og vi er så vant til det at mannen bare støtter meg på et blunk når han ser jeg står stille. Eller stopper jeg når jeg har reist meg "bare holder deg litt jeg" :)

Jeg har "midlertidig blodtrykksfall", mer aktivit i perioder (mye mer aktivt når jeg er gravid, men ellers også) som rett og slett gjør at blodtrykket går i gulvet et lite øyeblikk når jeg reiser meg. Det kommer seg etter et lite minutt.

Back
Topp