Morsomme? Jeg så liksom ikke det morsomme i det jeg men.Når jeg leste den tredje gang skjønte jeg hva som stod der, og at det var bare noen som prøvde å være morsomme.
Syns fremdeles den var ekkel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morsomme? Jeg så liksom ikke det morsomme i det jeg men.Når jeg leste den tredje gang skjønte jeg hva som stod der, og at det var bare noen som prøvde å være morsomme.
Takk det skal jegDu får kose deg masse
Tror det blir lite skralving her inne i helga,mange som er borteTakk det sammeikke dra for langt fra i helga
gøy å følge deg oppover
TuMmY LoVe
Er ikke så lenge siden tegneserieversjonen gikkHaha, det er lenge siden gikk på tv!
TuMmY LoVe
Oh, 2 timer oppe før meg, og jeg er allerede skutt... Kan tenke meg hvordan du har det!Har nå vært oppe å på farten siden kl 04:00. Må innrōmme hodet begynner å bli slitent. Strax jobbmiddag. Skal garantere jeg blir første i seng etter den!
♡Overgangen feb/mars♡
Den har jeg gått glipp avEr ikke så lenge siden tegneserieversjonen gikk![]()
Åh, potetgull! Hva slags har du?Mannen gir ungene mat. Jeg sløver.
Gruer meg til han sikkert snart ber meg følge den første på badet, må frem fra pleddet mitt.
Men, det går det. Få dem i seng og finn potetgull!
Morsomme? Jeg så liksom ikke det morsomme i det jeg men.
Den har jeg gått glipp av
TuMmY LoVe
Det er så forskjell på helgene nå, plutselig er det skravling til tusen, mens andre helger helt dødt,.Tror det blir lite skralving her inne i helga,mange som er borte
Det var forsåvidt originalen ogTror det egentlig var like greit.
Den var DÅRLIG for å si det mildt
Det var forsåvidt originalen og
TuMmY LoVe
Jeg la med en gang merke til at det ikke står noen far der, så tenkte at kanskje det var et hint om at barnefar skulle holde seg unna?Når jeg leste den tredje gang skjønte jeg hva som stod der, og at det var bare noen som prøvde å være morsomme.
Haha, ja det er santJo, men den var i det minste morsom etter noen øl![]()
Har merket det jaDet er så forskjell på helgene nå, plutselig er det skravling til tusen, mens andre helger helt dødt,.
TuMmY LoVe
Mye mulig, men rimelig sært!Jeg la med en gang merke til at det ikke står noen far der, så tenkte at kanskje det var et hint om at barnefar skulle holde seg unna?
Jeg hadde ikke vært her om hulerboermannen var hjemme...Det er så forskjell på helgene nå, plutselig er det skravling til tusen, mens andre helger helt dødt,.
TuMmY LoVe
Var nok det jaTror det egentlig var like greit.
Den var DÅRLIG for å si det mildt
Jeg tenkte også litt på det, at det muligens var ett barn far ikke ønsket ensJeg la med en gang merke til at det ikke står noen far der, så tenkte at kanskje det var et hint om at barnefar skulle holde seg unna?