Felles skravle 2015

Dette er sterke saker, altså!

Jeg vet så mye, har lest så mye, tenkt så mye, satt meg inn i, rengnet ut når vi kunne sende søknaden, vurdert land... fulgt andre på nett.... men å SE det...

Det ble aldri adopsjon på oss, ettersom jeg ble gravid, men vi snakket om det før førstemann, da ting så som mørkest ut med dårlige resultater på tester av oss begge var vi enige: Ok, tre ivf, og etter andre bestiller jeg infopakker fra alle adopsjonsorganisasjonene og legger uåpnet vekk. Etter tredje tar vi dem frem når vi er klar for det. Om den tid kommer.

Men... nei,så ble det ikke sånn.

Og jeg elsker ungene mine, og jeg elsker å være gravid og å føde og er glad for at det ble som det ble, men jeg er 100% sikker på at det hadde vært et fullvedig alternativ å adoptere også. Det er bare det at de som SENDTE den søknaden da jeg regnet ut at vi hadde blitt ferdig med ivf og kunne sende søknad til kina... de venter enda. Mens min er skolegutt. Evig takknemlig.
Godt det ble som det ble <3 Men jeg har selfølgelig tenkt tanken selv. Jeg hadde ikke gitt opp med å få egne barn. Men når en prøver en stund begynner en jo å tenke alternativer. Jeg ville vertfall aldri levd et liv uten barn, så da hadde adopsjon blitt et valg for oss også. Jeg har ei venninne som har to barn. Hun sliter med skikelig fødselsangst.. Å får ikke velge KS. De skal adoptere en tredjeman nå :D

Godt det ble som det ble <3 Men jeg har selfølgelig tenkt tanken selv. Jeg hadde ikke gitt opp med å få egne barn. Men når en prøver en stund begynner en jo å tenke alternativer. Jeg ville vertfall aldri levd et liv uten barn, så da hadde adopsjon blitt et valg for oss også. Jeg har ei venninne som har to barn. Hun sliter med skikelig fødselsangst.. Å får ikke velge KS. De skal adoptere en tredjeman nå :D

Barnløs er ikke et alternativ for oss heller

Men det er mange veier man kan gå, innen ivf, isci, donor for ham, eller henne, eller begge, etc, Vi snakket om det, men landet på for vår del at det heller var adopsjon vi ville gå for. Da var ventetidene helt, helt annerledes, og muligens hadde jeg tenkt annerledes nå, enn i en tid hvor "en søknad til kina, og ei ett år gammel jente 6-7 mnd senere" (Ja, pluss et års tid til den norske prosessen da)

Nei nå er det kvelden her også, dere får sove godt alle sammen når den tid kommer:)
Godnatt du :) Kos deg med home and away ;) Snart natta her også

Prøver å skrive tale til brura :P Failer.. Big time.. Og bryllupet er på lørdag. Jaudå!

-Fra appen-

Nå somla jeg så mye med å komme meg i seng at jeg røyk på kveldsmat også...

Jeg er mest bare våken fordi mannen driver og lager konfekt. Han har fått det for seg å gjøre det når folk slutter på jobb hos ham, eller noe sånn. Vel, det drypper litt på oss også :)

Dagens er.... troikainspirert, ettersom de ikke hadde nugatt på butikken (det er sesongvare de fleste steder)

Nå somla jeg så mye med å komme meg i seng at jeg røyk på kveldsmat også...

Jeg er mest bare våken fordi mannen driver og lager konfekt. Han har fått det for seg å gjøre det når folk slutter på jobb hos ham, eller noe sånn. Vel, det drypper litt på oss også :)

Dagens er.... troikainspirert, ettersom de ikke hadde nugatt på butikken (det er sesongvare de fleste steder)
Ooh nam!

-Fra appen-

God morgen!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp