Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du advarer!
♡Overgangen feb/mars♡
Jeg er ikke så flink på disse forkortelsene dere bruker. Er det noen som kan gi meg forklaring på de? For eksempel ikm, dpo osv. Det hadde vært fint![]()
Jeg er ikke så flink på disse forkortelsene dere bruker. Er det noen som kan gi meg forklaring på de? For eksempel ikm, dpo osv. Det hadde vært fint![]()
Her var det 10 eller 11 dpoJeg fikk tydelig 9 dpo
♡ Februar 2015 ♡
Men da er jeg i det minste forberedet i tillfelle jeg er slikMen vi er alle forskjellige
Husker jeg leste om ei som tok eksamen og mens hun skrev, begynte riene
Jeg klarte ikke å fokusere på skole, så jeg hadde ikke klart det..
Så hver graviditet er unik
Skrevet i avslappet stilling
JessSupersprirer
♡ Februar 2015 ♡
Gled degBegynner nå. Reprise ja
Jeg tok en sent på 10 dpo, blenda.. Men så kom det en liten skygge etterhvertSupersprirer
♡ Februar 2015 ♡
Deilig å være ferdig med studierMen da er jeg i det minste forberedet i tillfelle jeg er slik
Er jo første gangen så vet jo ingenting
Er glad jeg er ferdig med studier jahelt ferdig i juni
♡Overgangen feb/mars♡
Hva studerte du?Deilig å være ferdig med studierJeg var også ferdig i mai!
Oi super spira. hihi. Men tenker det har å si når de fester segJeg fikk tydelig 9 dpo
♡ Februar 2015 ♡
Var egentlig ferdig for 2 år siden, men tok et år med ledelse på nettHva studerte du?
♡Overgangen feb/mars♡
Det er santOi super spira. hihi. Men tenker det har å si når de fester segEr jo noen som fester seg så sent som 10 dpo også.. Da vil en vel ikke få utslag før noen dager etter det igjen
![]()
Hvorfor så tidlig :O?Vekkerklokka satt på til 04:00men er ikke trøtt og får ikke sove!
♡Overgangen feb/mars♡