Felles skravle 2015

Jeg er ikke så flink på disse forkortelsene dere bruker. Er det noen som kan gi meg forklaring på de? For eksempel ikm, dpo osv. Det hadde vært fint :D

JEg tror ikke jeg klarer skravle mens jeg ser dette...

Godt du advarer! :D

♡Overgangen feb/mars♡

;) Men vi er alle forskjellige :) Husker jeg leste om ei som tok eksamen og mens hun skrev, begynte riene :p Jeg klarte ikke å fokusere på skole, så jeg hadde ikke klart det.. :p Så hver graviditet er unik :)

Skrevet i avslappet stilling

Jeg er ikke så flink på disse forkortelsene dere bruker. Er det noen som kan gi meg forklaring på de? For eksempel ikm, dpo osv. Det hadde vært fint :D

ikm er den dagen man helst ikke får mens.
dpo er days past oulation, dager etter el

jeg fikk svakt positiv samme dag tror jeg det var, dagen etter var den negativ, test ho s lege var uklar så jeg ventet i 2 lange uker før jeg faktisk fikk svar.

;) Men vi er alle forskjellige :) Husker jeg leste om ei som tok eksamen og mens hun skrev, begynte riene :p Jeg klarte ikke å fokusere på skole, så jeg hadde ikke klart det.. :p Så hver graviditet er unik :)

Skrevet i avslappet stilling
Men da er jeg i det minste forberedet i tillfelle jeg er slik :p

Er jo første gangen så vet jo ingenting:p

Er glad jeg er ferdig med studier ja:D helt ferdig i juni :D

♡Overgangen feb/mars♡

J
Supersprirer :D

♡ Februar 2015 ♡
Jeg tok en sent på 10 dpo, blenda.. Men så kom det en liten skygge etterhvert :P Så 11dpo svak test og pos digital :)

Men da er jeg i det minste forberedet i tillfelle jeg er slik :p

Er jo første gangen så vet jo ingenting:p

Er glad jeg er ferdig med studier ja:D helt ferdig i juni :D

♡Overgangen feb/mars♡
Deilig å være ferdig med studier :D Jeg var også ferdig i mai!

Jeg fikk tydelig 9 dpo :D

♡ Februar 2015 ♡
Oi super spira. hihi. Men tenker det har å si når de fester seg :) Er jo noen som fester seg så sent som 10 dpo også.. Da vil en vel ikke få utslag før noen dager etter det igjen:)

Hva studerte du?:)

♡Overgangen feb/mars♡
Var egentlig ferdig for 2 år siden, men tok et år med ledelse på nett :D Spennende, men stress i tillegg til 100% stilling. Og du da?

Oi super spira. hihi. Men tenker det har å si når de fester seg :) Er jo noen som fester seg så sent som 10 dpo også.. Da vil en vel ikke få utslag før noen dager etter det igjen:)
Det er sant :) Forrige spira ble det ikke positivt før 11 dpo!

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp