SpennendeTakkTestomanen i meg klarer nok ikke å vente så lenge men...
Men jeg må jo være gravid, for så mye tegn og symptomer har jeg ikke når jeg skal ha mensen...
Kan virkelig ikke skjønne noe annet
Skrevet i avslappet stilling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeTakkTestomanen i meg klarer nok ikke å vente så lenge men...
Men jeg må jo være gravid, for så mye tegn og symptomer har jeg ikke når jeg skal ha mensen...
Kan virkelig ikke skjønne noe annet
Skal prøve å få sett det jeg ogsåAha!! Trodde bare det gikk en gang i uka. Skal vertfall se det neste uke![]()
Lover godt det da![]()
Ikm er søndag. Men om jeg klarer å holde meg,er en annen sakNår skal du teste? Kan hende du allerede har svart på det? Men gidder ikke bla tilbake![]()
Har du ik testet enda ??Ikm er søndag. Men om jeg klarer å holde meg,er en annen sak
Det gjør duIkm er søndag. Men om jeg klarer å holde meg,er en annen sak
Det var så rørende!Skal prøve å få sett det jeg også![]()
Har du ik testet enda ??![]()
Hadde aldri klart å holdt meg. Jeg fikk pos test 3 +4Nerver av stål
Det var detDet var så rørende!
Haha de får sagt detJaaaaaSitat mannen: "Det skal SÅ lite til før du fyrer deg opp." Hehehe.. Hormooooner
Mange dpo er det igjen?Hadde aldri klart å holdt meg. Jeg fikk pos test 3 +4![]()
Hadde aldri klart å holdt meg. Jeg fikk pos test 3 +4![]()
Jeg vile ventet, er ikke hos alle den slår ut så tidlig.Hehehe.. Gjør mitt beste for å ikke teste før, men begynner å slite...
Gikk det i dag også? Ønskebarn?
Godt du advarer!Særlig mot slutten så blir man glemsk. Da går man over i redebyggemodusVar det jm sa til meg da jeg satt på kontoret hennes og HYLgrein fordi jeg følte meg så dum og glemsk. Var sikker på at jeg var inkompetent som mamma og alt. Men det er jeg ikke
Var bare redebyggingen som hadde kommet. Etter den samtalen var alt greit, for da forsto jeg hva som skjedde med meg
Jeg fikk tydelig 9 dpoHadde aldri klart å holdt meg. Jeg fikk pos test 3 +4![]()
Samme herJeg fikk tydelig 9 dpo
♡ Februar 2015 ♡
Jeg vile ventet, er hos alle den slår ut så tidlig.