Den for idag? Jeg er en uke forsinkettenker jeg ser en episode home and away før jeg kryper til sengs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den for idag? Jeg er en uke forsinkettenker jeg ser en episode home and away før jeg kryper til sengs
Jeg har ikke settt hele uken, har litt å ta igjenDen for idag? Jeg er en uke forsinket
Når jeg tror jeg hadde kjemisk første pp med pergo fikk jeg svakt pos 8 dpoDet er santForrige spira ble det ikke positivt før 11 dpo!
♡ Februar 2015 ♡
Da ligger vi ca likt daJeg har ikke settt hele uken, har litt å ta igjen
Ser dere home and away? Hihi. Så det for flere år siden, men nå er det lenge siden.Den for idag? Jeg er en uke forsinket
Det var tidlig!Når jeg tror jeg hadde kjemisk første pp med pergo fikk jeg svakt pos 8 dpoRart å lese tilbake i dagboka mi!!
Veldig mange! Har gått siden 60 tallet trur jeg ;pHvor mange sesonger finns det ?Mange?!
![]()
Det gjør viDa ligger vi ca likt da
Ja det gjør vi.Ser dere home and away? Hihi. Så det for flere år siden, men nå er det lenge siden.
Digger den serienSer dere home and away? Hihi. Så det for flere år siden, men nå er det lenge siden.
Jeg ser ogSer dere home and away? Hihi. Så det for flere år siden, men nå er det lenge siden.
Kanskje jeg må begynne igjenJeg ser ogMen pp tv da!
♡ Februar 2015 ♡
Ja det er det, hadde lang pause jeg etter jeg lfyttet hjemmefra, putselig så jeg en episode igjen og ble hektet.Digger den serienveldig enkel serie å følge med på
Da henger du etter meg og kengu jaJeg ser ogMen pp tv da!
♡ Februar 2015 ♡
Tok master, siviløkonom, ved sidenav full jobbVar egentlig ferdig for 2 år siden, men tok et år med ledelse på nettSpennende, men stress i tillegg til 100% stilling. Og du da?
Home and away må du jo ikke se hver dag daKanskje jeg må begynne igjenMen har så mange serier på lista mi nå!
Hadde en pause jeg også engang, men nå er jeg hektet. Jeg ser på nett og svigermor på tv så hun liker å få vite hva som skjerJa det er det, hadde lang pause jeg etter jeg lfyttet hjemmefra, putselig så jeg en episode igjen og ble hektet.
Ut å reise. Sju flyet! Uff og uff!Hvorfor så tidlig :O?