Felles skravle 2015

SARA. Husk og ta opp ønskebarn 22.30

♡ Februar 2015 ♡

Takk! Hr fått mannen til å programmere for meg.

Men her sitter jeg, og det begynner om et kvarter, kanskje jeg SER det?

Hallo! Jeg ropte til deg at du må huske ønskebarn

♡ Februar 2015 ♡

Og jeg har husket det. For en time siden! Så det tas opp :)

Men jeg lurer altså på å se det

Ja, hvorfor ikke hvis du allikevel er våken? :)

♡ Februar 2015 ♡

Så spennende! Krysser fingrene for deg!

Takk :) Testomanen i meg klarer nok ikke å vente så lenge men... ;) Men jeg må jo være gravid, for så mye tegn og symptomer har jeg ikke når jeg skal ha mensen... :) Kan virkelig ikke skjønne noe annet :)

Skrevet i avslappet stilling

Takk :) Testomanen i meg klarer nok ikke å vente så lenge men... ;) Men jeg må jo være gravid, for så mye tegn og symptomer har jeg ikke når jeg skal ha mensen... :) Kan virkelig ikke skjønne noe annet :)

Lover godt det da :)

Gikk det i dag også? Ønskebarn?

Uff, dette er ikke lovende :p er blitt litt surrete men trodde det bare var for jeg var sliten :p

♡Overgangen feb/mars♡

Særlig mot slutten så blir man glemsk. Da går man over i redebyggemodus :) Var det jm sa til meg da jeg satt på kontoret hennes og HYLgrein fordi jeg følte meg så dum og glemsk. Var sikker på at jeg var inkompetent som mamma og alt. Men det er jeg ikke :) Var bare redebyggingen som hadde kommet. Etter den samtalen var alt greit, for da forsto jeg hva som skjedde med meg :)

Når skal du teste? Kan hende du allerede har svart på det? Men gidder ikke bla tilbake :)

Back
Topp