Liker du ikke barske vikinger? Ragnar er kjekkAh okai, ikke noe for meg da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker du ikke barske vikinger? Ragnar er kjekkAh okai, ikke noe for meg da![]()
Det er ikke en kanal, samme som netflix og viaplayTror ikke jeg har den kanalen
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg er litt rar, synes ikke grønnsaker blir noe godt når de blir myke (liker det i wok) så i min omelett har jeg bacon, krydder og baconost så har jeg paprika, tomat og arguk ved siden avOmelett er godt, med skinke og paprika![]()
Jeg å vil ha en baker i familien! Kan du adoptere meg?Må jo da tilføye at det er min baker onkel som har bakt så de er ekstra gode <3
♡ Februar 2015 ♡
Vi begynte og se på det! Men vi hadde så sykt mye ig se på at vi datt litt utLiker du ikke barske vikinger? Ragnar er kjekk![]()
Såklart jeg kanJeg å vil ha en baker i familien! Kan du adoptere meg?![]()
Aaah... der ser du hva jeg får med meg. Har ingen av de greiene jegDet er ikke en kanal, samme som netflix og viaplay
Er ikke glad i bacon jegJeg er litt rar, synes ikke grønnsaker blir noe godt når de blir myke (liker det i wok) så i min omelett har jeg bacon, krydder og baconost så har jeg paprika, tomat og arguk ved siden av![]()
♡ Februar 2015 ♡
Ja. Meget pene øyne.Liker du ikke barske vikinger? Ragnar er kjekk![]()
Greit å følge med noen serier av gangen så det ikke blir surrVi begynte og se på det! Men vi hadde så sykt mye ig se på at vi datt litt ut
♡ Februar 2015 ♡
Jeg liker bare bacon hvis det er skikkelig godt stekt og ikke for mye! Men har ikke spist det siden jeg ble gravidEr ikke glad i bacon jeg![]()
WohooSåklart jeg kan![]()
♡ Februar 2015 ♡
Den serien er BRAAaah... der ser du hva jeg får med meg. Har ingen av de greiene jegkunne tenkt meg netflix for å sett orange is the new black
Har tomaten ved siden av ja. Ikke i selve omelettenJeg er litt rar, synes ikke grønnsaker blir noe godt når de blir myke (liker det i wok) så i min omelett har jeg bacon, krydder og baconost så har jeg paprika, tomat og arguk ved siden av![]()
♡ Februar 2015 ♡
Så hvis det er en gutt her inne får jeg en datter og daWohoo![]()
Mmm ^^Ja. Meget pene øyne.
NeiLiker du ikke barske vikinger? Ragnar er kjekk![]()
Spiser lite egg generelt jegJeg liker bare bacon hvis det er skikkelig godt stekt og ikke for mye! Men har ikke spist det siden jeg ble gravidIkke egg heller
![]()
♡ Februar 2015 ♡
Jeg liker Jax fra sons of anarchyJa. Meget pene øyne.
Helt greit jaSå hvis det er en gutt her inne får jeg en datter og daHaha! Jeg døper deg, Isabelle!
♡ Februar 2015 ♡